Hallo Deci.
Ik kan je vertellen dat je hier op deze manier nooit een leraar zult vinden, hiervoor zul je zelf heel veel werk voor moeten verzetten.
Ik kan je een antal tips geven en die zijn:
1-Maak een portfolio, maar maak hierin niet alleen tattoo gerelateerde tekeningen, maar doe hierbij ook vrij werk wat je leuk vind om te tekenen. Op die manier kan iemand zien wat je in je mars hebt en vergeet niet om er mooie getekende portretten bij te doen.
2- ga met deze portflio als je hem klaar hebt, bij studio's langs waarvan jij denkt he die spreekt me erg aan en van die artist zou ik graag het vak willen leren. Reis hier desnoods gans het land af, maar beperk je niet tot alleen Nederland, maar ga desnoods ook in de grens streek zoeken van Duitsland en België, hier zitten ook veel shops.
3- verwacht niet dat het je lukt binnen een maand of 3 maar blijf zoeken en langs shops gaan, als jehet echt wilt en je kan goed tekenen, is er zeker een kans dat je iemand vind die jou wil en kan opleiden.
Idd doe niet van die zogenaamde marktplaats cursessen, die kosten geld en je leert en geen moer, je kan iemand in 4 uur tijd niet leren hoe je een machine goed afsteld of hie rje moet schaduwen, dit is idd een proces van jaren.
Succes met je portfolio als je hem maakt en bij je zoektocht.