jullie mening graag...

• ••••Debje••••

tattoo nu…

tattoo net gezet..

ben even benieuwd wat jullie vinden :)

Zoals op die eerste foto, is mn tattoo nu. het middelste gedeelte van de tattoo had ik al, maar die was destijds scheef gezet. Hij heeft er nu 3 weken terug, wat punten doorgetrokken, en een schaduwtattoo omheen gezet.

ik vindt m zelf erg mooi…maar ik denk dat ik m donkerder nog mooier zal vinden. Een beetje zoals op de foto dat ie net gezet is. dan heb ik het idee dat ie wat meer 1 geheel wordt.

Ben even benieuwd wat jullie idee hier over is

• inktjunkie

wat doet onze mening ertoe ??

een tat2 neem je toch voor jezelf , als je m donkerder mooier vind moet je dat doen en niet naar anderen luisteren

greeeeeeeetz tha bird

• ••••Debje••••

ik twijfel nog een beetje over wat ik zal doen…ben gewoon benieuwd naar andere meningen..thats all.

Als ik m licht mooier zou vinden en de hele wereld vindt m donkerder mooier, verander ik m ook niet.

maar aangezien ik twijfel over wat ik zal doen, ben ik gewoon benieuwd naar andere meningen.

• No.pain

Donkerder kan altijd nog.

Neem de tijd en dan de wijze beslissing.

Maar laat jou belissing nimmer beinvloed zijn door wat anderen ervan vinden.

Het is een byzonder design.

• jgjkkjg

ik dacht dat hij niet meer grijs zou worden. ze hadden er toch kleur bij in gedaan. nee als hij nu niet grijs is zal hij het ook nooit niet meer worden. hehe. grappig

• ••••Debje••••

en is hij grijs of is hij grijs?? :):)

• ••••Debje••••

ik hang weer eens verkeerd >:D<

• jgjkkjg

ik zei het je toch al gelijk aan het begin. alles komt goed. het is rood tot de vellen eraf zijn. dank je wel

• Michelle

HoiHoi,

Waar wil je de aandacht naar toe brengen?

Nu valt het middenstuk juist meer op. Als je schaduwtattoo donker ga kleuren, komt het middenstuk weg te vallen.

Persoonlijk vind ik nu dat het niet zo op valt (ben pietje precies!) dat die wat scheef is. Mogelijk als je de schaduwtattoo donker gaat maken zodat het 1 geheel wordt, dat je beter gaat zien dat de tattoo ietsjes scheef staat.

Je moet doen wat je zelf mooi denkt te vinden. Het is jouw tattoo op jouw lichaam!

Gr.

• ••••Debje••••

kijk, dank je wel. naar dit soort tips was ik naar op zoek ;)