vraagje

• ••••Debje••••

Ik heb nu 1.5 week geleden een tattoo om mn huidige tattoo heen laten zetten. een soort vlammen…dun lijntje met schaduwen.

Nu heb ik geen ervaring met schaduwen. De eerste paar dagen waren de schaduwen rood/vurig…die werden steeds bruiner. de schaduwen zij nu nog steeds bruin ipv grijs. hoelang duurt het eigenlijk voordat de schaduwen op kleur zijn?

Of is hier niks van te zeggen en ligt dit helemaal aan je huid?

alvast bedankt voor de evt antwoorden.

• ***american-x-tattoo***

Normaal gesproeken is dit dezelfde dag al. Het zou nu idd al zeker naar grijs zwart moeten opkleuren als het schaduw is.

De kans is nu dus ook dat hij een kleur in de water schaduw erbij heeft gedaan waardoor je een rood bruine gleod in de schaduw krijgt.

Maar normaal gesproken zie je of dezelfde dag, maar zeker 2 á 3 dg erna al dat het grijs wordt.

• ••••Debje••••

dus naar wat jij zegt…als het nu nog bruinig is….wordt het ook niet mer zwart/grijs? begrijp ik dit nu goed? want dat was niet de bedoeling….

• jgsjsf

maak je niet druk debje het kleurt niet gelijk dezelfde dag bij dat is onzin. zodra de velletjes dadelijk los beginnen te laten zal je zien dat het eronder grijs zal zijn. het is nl. altijd bruinig als het vers is. gr. iemand met wat meerdere jaartjes ervaring dan een zolder tattoeerder.

• ••••Debje••••

dit stelt me al iets meer gerust..dank je :)

• Tattoo Ron

Schaduw hoort na 1,5 week zacht grijs te zijn en niet anders.

Ja Ron mijn idee.

Als het na 1,5 week nog rood bruin achtig is, dan zal het nooit meer ligt grijs of grijzig worden.

Dan kan deze zolder tattoo artiest wel iets zeggen, maar heb wel gelijk jgsjsf die zich zielig anoniem hier voordoet.

Als je haar berichtje goed had gelezen had je beter geweten dude.

Na 1,5 week zijn ook alle velltjes er al weer af en is de huid ipc geheel glad, als het goed verzorgt is.

Dus Debje, laat er een door een andere studio na kijken en wat hun ervan zeggen nu 2wk later.

• kjfhkfkh

zet je adres dan maar eens neer american dicks tattoo dan zullen we zien wie der zielig is dan.

• ••••Debje••••

***american-x-tattoo*** Schreef:

——————————————————-

> Ja Ron mijn idee.

> Als het na 1,5 week nog rood bruin achtig is, dan

> zal het nooit meer ligt grijs of grijzig worden.

> Dan kan deze zolder tattoo artiest wel iets

> zeggen, maar heb wel gelijk jgsjsf die zich zielig

> anoniem hier voordoet.

> Als je haar berichtje goed had gelezen had je

> beter geweten dude.

> Na 1,5 week zijn ook alle velltjes er al weer af

> en is de huid ipc geheel glad, als het goed

> verzorgt is.

>

> Dus Debje, laat er een door een andere studio na

> kijken en wat hun ervan zeggen nu 2wk later.

ik ga het je nog laten weten….mn man zat vanmiddag nog even goed te kijken, en toen de zon er ff op stond, kon hij goed zien dat de huid onder de schaduw nog wat rooiig (wat een woord) is. dus ik heb alle hoop dat het goed komt…. mijn huid geneest niet snel.

Nou kijk eens op onze website, kan je alle info vinden, meneer anoniem.

Daarnaast hoef ik mij niet te verbergen achter een schuilnaampie. Sommigen die hier komen dus wel, bang voor je identiteit lijkt het wel, erg jammer.