Hallo,
Ik heb een vraagje. Als kind ben ik geopereerd aan m'n beide grote tenen. Van beide grote tenen is het bovenste gedeelte verwijderd, inclusief teennagels.
Ik heb hier altijd moeite mee gehad, wil graag open schoenen dragen, maar staat een beetje vreemd omdat de tenen door de jaren heen ook een beetje uit vorm zijn geraakt.
Vorig jaar heb ik de stoute (dichte) schoenen aangetrokken en ben naar een tattoo shop gegaan. Ik heb gevraagd of er teennagels getattoeerd konden worden.
Een tattoeerder durfde het wel aan. Het was erg pijnlijk, maar na zo'n anderhalf uur was het klaar. De tattoeerder heeft op zich goed werk afgeleverd.
Maar voor mijn gevoel is het nog niet echt “af” . De tattoeerder heeft geprobeerd met roze en wit een soort van diepte aan te brengen, wat ik wel mooi vind gelukt.
Maar de onderkant van de nagel zeg maar heeft hij met zwart gedaan en is een vrij dikke lijn geworden. Persoonlijk had ik liever iets meer naar huidkleur gehad.
Ook de bovenkant heeft hij met zwart gedaan, want natuurlijk niet echt mooi is, omdat het net lijkt of de nagelrand vies is. Een geluk bij een ongeluk is dan weer dat
de bovenkant van de tattoeage na een aantal weken totaal verdwenen was. Ik wist niet dat dat kon.
Mijn vraag is nu. Is er een tattoeerder hier op het forum, die het aandurft om mijn ‘ teennagels’ te verbeteren?
Voor mij is zoals het nu is al een verbetering tov geen nagels, maar ik zou graag nog een poging willen wagen om het nog meer op nagels te laten lijken zodat ik echt open schoenen aan kan.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten Monique