ervaring cristattoo

• Moon

Hallo, Wie heeft een tattoo van Cris van Cristattoo te Den Helder? of kent iemand die een tattoo heeft laten zetten door Cris? Graag reacties !

• andrew

ik en mijn vrouw ik ben zeer tervreden je kan met een gerust hard

naar hem toe

• Rob

Absoluut een (ervarings)deskundige.

Niet alleen een geweldig kunstenaar (zeker free-hand) maar werkt ook erg nauwkeurig en uiterst schoon. (zoals het hoort dus !)

Je kan gerust naar hem toe gaan !

Kijk eens naar zijn portofolio op z'n site, dat spreekt meer dan mijn woorden…

Groeten

Rob

• badboy

ik heb veel van cris zijn werk gezien en het ziet et allemaal goed uit,

in haarlem en zandtvoort lopen veel mensen met tattoo,s van hem, en ze zijn er allemaal zeer tevreden over.

(hij zat namelijk eerst in zandtvoort)

maar gewoon even het grote fotoboek (portfolio) gaan bekijken, en als het je bevalt zitten en laten prikken.

peace

• Pria

Ze werk is goed maar mensen die tattoo opleidingen aanbieden voor duizenden euro's voor 2 sessies heb ik een broertje dood aan.

Het haalt de hele echte motivatie weg en je kan nevernooit iets leren in 2 sessies.

Maargoed, zo denk ik erover.

• Erik

het was eerst honderd per uur,

vind ik niet veel als je dat vergelijkt met anderen

maar goed praat ik over twee jaar terug he..

groeten

Erik

• badboy

ja dat is waar in twee sessie,s leer je niet veel ongeacht hoe goed de leeraar ook is.

er gaat zeker heel veel tijd in een goede opleiding zitten.

• sandy roelfs

hallo allemaal,

wij zijn 5 oktober bij cris geweest voor een sessie het bedrag wat we moesten betalen was in verhouding in tijd normaal geen duizenden euro,s zoals word beweerd cris is duidelijk en probeerd je op je gemak te stellen je kan in een paar uur het vak niet leren maar wel de basis wij vonden het een positieve ervaring

groetjes sandy

• Rob

Ben eigenlijk nu wel benieuwd of de persoon die als eerste de vraag heeft gesteld (Moon) inmiddels overtuigd is (5 maanden nadien) van de deskundigheid en oprechtheid van Cris. M.a.w. Heb je nu een tattoo bij hem laten zetten of niet ?

Lijkt me wel relevante info als je een dergelijke vraag via dit openbare medium stelt…

Groeten vanuit de kop van NH

Rob