Iemand ervaring met deze thermal copier

• King

Ik heb wat vrienden die ik thuis ga tattooeren maar zoals de meeste shops staat er ook bij ons de copier die rond de €800,- kost, nu zag ik ergens zo'n machine

stukje goedkoper maar wil natuurlijk wel weten of ie werkt.

dit is de omschrijving

This thermal copier helps ensure that the flash or design your client wants is the same as the tattoo that they end up with!

Thermal copier has a smart silver casing with black tribal tattoo design and is a good looking essential for any tattoo studio

Benefits: *Fuss free operation - works just like a fax machine

* Smart silver thermal copier with black tribal design

* Compact unit won't take up valuable space in your tattoo studio The thermal copier for tattoo studios is brand new and boxed - get yours now and don't forget to check out all our other studio essentials!

* Colour: silver

* Power: AC100V - AC240V

* Dimensions: 380 x 120 x 290mm

* Pack includes: thermal copier and instruction leaflet

* Brand new and boxed

• ttfreak

die op de afbeelding staat koop je op ebay (china) voor ongeveer €150,- ( + 30% douanerechten)

de meeste (niet allemaal) copiers bij de groothandels komen ook gewoon uit china , op ebay zijn al die modellen te vinden.

conclusie….koop hem gewoon op ebay en bespaar 500,- , zo sponsor je die nepgroothandeltjes ook niet.

• Romana

Das ook raar freaky, bij een topic hierboven staat dat jij vind dat je mensen die zonder vergunning tattoeren moet aangeven bij de vwa(anoniem) in deze topic ga je deze beunhazen ff uitleggen hoe t werkt(overigens is jouw verhaal over die thermal copiers niet de juiste, maar afijn)…………:S:S beetje dubbel vind je niet??????

• King

Erhm Romana volgens mij begrijp jij het niet helemaal, ik werk gewoon in een shop hoor ;)

• ttfreak

als ik hier op inga romana , krijgen we weer die hele discusie over shoptatoeerders / thuisprikkers , wel goed/niet goed blahblah.

die is hier al eindeloos gevoerd en leid uiteindelijk tot 1 conclusie….ieder heeft er zijn eigen mening over.

• k.s

ttfreak ,of hij werkt weet ik niet maar op you-tube zijn filmpjes te bekijken van deze thermal copier en zie je de werking en het resultaat,en hij is te vinden op ebay ja voor tussen de 150 en 200 eurries,ligt aan de verzendkosten(oordeel zelf)

gr ks

• k.s

http://www.youtube.com/watch?v=2hXV9Qz5lMw

ps 1 van de tientallen links

gr

• giovanni

Ik heb mij vorige maand ééntje aangeschaft bij een bekende groothandel

in Belgie voor 275€. En euh..heb hem 10 X gebruikt en het werkt niet meer, de helft van men stencil-papier

blijft haperen in de machine zelf.

..heb contact opgenome met groothandel en mag deze stencil-machien gewoon van de week weer kome omruile,heb

er een jaar garantie op ;-)

• 1ean5ne

haal die zilveren sticker er maar eens af

• 1ean5ne

haal die sticker met die tribal erop er maar eens af en kyk er maar eens onder