weer zo een neptatoeerder op marktplaats

• holy crap

weer een fantastisch voorbeeld van hoe het niet moet.

http://link.marktplaats.nl/335939225

• Magnum9

man man man daar word je toch moe van.

krijg de laatste tijd ook echt veel mensen die iets willen laten coveren, vind het belachelijk dat marktplaats zulke advertenties toestaat.

• Romana

Heel marktplaats/hyves/facebook etc. staan vol met dit soort advertenties, Marktplaats spreekt zijn eigen regels tegen, illegale werkzaamheden mogen volgens hun niet aangeboden worden, maar ze doen t wel, je kunt de advertentie als ongepast aanmelden, maar of er wat mee gebeurt is een tweede, verder staan er gewoon piercers op die hun diensten aanbieden, nadat ze failliet zijn gegaan met hun shop, in de schuldsanering zitten, maar gewoon zwart doorwerken……ik zou zo graag bij de sociale recherche de baan willen hebben om de hele dag achter het internet te zitten……..en dit soort praktijken te stoppen.

• Andy

Ben laatst ook ergens geweest.

Hier werd 150,- per uur gevraagd.

ik heb er lang over nagedacht, maar toch besloten om het niet te doen.

• holy crap

hier nog zo 1 ;

http://link.marktplaats.nl/335951424

• Magnum9

Wat een sufferd weer, ziet er niet uit en dan gewoon in je advertentie zetten “Eigenlijk kan ik alles maken, werk van foto's of bestaande tattooafbeeldingen”

• dangerzone

na een berichtje te hebben achtergelaten bij deze persoon kreeg ik reactie terug.

ggd keuring is waardeloos volgens hem , de rest (kvk , belasting , vergunning etc) boeide hem niet .

en of we jaloers waren dat hij zwart meer verdiende dan een shoptatoeerder……………………

• holy crap

in een opstandige bui ben ik maar weer eens gaan reageren op wat advertenties , zowel de verkopertjes van chinese troep als de “goedkope adresjes” .

wat me opvalt is dat hoe vriendelijk je ze ook aanspreekt op hun “aanbiedingen” , ze blijven ontkennen fout bezig te zijn en reageren zeer agresief .

je blijft toch lachen met die gasten :)