Ligt het nu aan mij of....

• k.s

das heel juist claus,vind je het te duur dan moet je het niet laten doen,alle waarde naar zijn geld en ieder zijn eigen keus,laat je je prikken door zo,n kwaliteitsloosgeval als powertattoo dan moeten ze dat zelf weten,niet klagen en de consequenties dragen!!!!

wil je kunst dan moet je betalen een fiat en een mercedes kosten ook niet hetzelfde

gr k.s

• ***american-x-tattoo***

Kan je wel zien aan je reactie dat je er de ballen verstand van hebt Gerry hahahah.5 min werk en maar 3 euri inkoop.

Heb je de rest wat Klaus aanhaalde ook allemaal mee gerekend!!!!!!!!

Dan is de winst marche op een piercing echt niet zo heel erg groot hoor, maar ja sommige mensen gunnen anderen het ligt in de ogen niet he.(niet persoonljjk bedoeld).

Je moet per piercing toch snel een minuut of 20 uitrekken, alles klaar leggen de klant helpen met het invullen van de verklaring dan aftekenen en piercen(idd min of 5 tot 8) Dan het verzorgings advies ng uitleggen aan de klant en het verzorgings pakketje mee gven, ja dan wordt het al snel 20 min voor je klaar bent, met en piercing zetten.

Kijk King jij weet waar de klepel hangt van de klok hahaha.

Mensen er zijn goede en slechte en zeer slechte thuis prikkers. Ik zelf heb ook me studio aan huis, zal niet zeggen dat ik een topper ben hahaha, maar weet wat ik kan en doe en heb een lueke klanten kring opgebouwd de laatste jaren en die wordt steeds groter. Ja je hebt ook grote prutsen in deze wereld zitten, ik heb een tijdje geleden in een ander topic hier 2 voorbeelden van geplaatst(foto in dit topic http://tattoo.startpagina.nl/prikbord/10673230/11065969/re-tattoo-machine-afstelling#msg-11065969 ) Ja dan praat je over een scracher onder de thuis prikker, die zonder vergunning mensen verminken en die moeten ze keihard gaan aanpakken.

Maar neem nu tattoo Herco heb ook de studio bij huis, voorheen 2jr terug had tattoo Mania dit ook dus ja er zijn ook goede thuis prikkers. En ik vind het alleen maar een heel groot voordeel om de studio bij huis te hebben, geen reistijd of andere sores opde weg, je hoeft niet 8 uut per dag in de shop te zijn , ja lekker op afspraak werken, allemaal voordelen. Nadeel is misschien je hebt minder aanloop van klanten die dingen komen vragen, maar ja zie ik niet als nadeel.

• Gerry

dan ga ik er verder niet eens tegen in

20 min oke gemiddelde prijs in amsterdam 60€

dat is nog 180€ per uur dat verdiend balkenende niet eens haha

maar als jij 2 tepels moet doen dan weet ik niet waar je 40 min mee bezig bent hoor

en van mij mag iedereen veel verdienen maar ik snap vaak ook wel dat de mensen het duur vinden

ik zat pas geleden nog effe bij een vriend in een shoppie en die ging zo een patty brard dingentje op een pols doen 20min bezig 180€ van mij mag het maar ik vind het ook duur

nou ik haak weer af groeten allemaal

en een fijn weekend

Ger

• k.s

martin ,ik geef toe dat je werk er goed uitziet dus ga gewoon lekker door met je ding.

ik geniet altijd wel van je reacties(op de goede manier)

gr k.s

Ja 20 en dan 180 euri betalen is wel heel erg veel en is niet eens de top he hahahaha.

Ik heb hier een vrouwelijke klant gehad, die had in Rotterdam bij Bodyflair een onderug trible laten zetten, het waren alleen lijnen en 12 cm breed en 6 cm hoog en ze heeft en zeggen en schrijven 20 tot 25 min mee bezig geweest en zij heeft er 300,- euri voor betaald, dit noem ik puur flessetrekkerij.

Maar ja een stukje kunst kost geld en huidkunst dus ook.

• King

***american-x-tattoo*** Schreef:

——————————————————-

> Kan je wel zien aan je reactie dat je er de ballen

> verstand van hebt Gerry hahahah.5 min werk en maar

> 3 euri inkoop.

> Heb je de rest wat Klaus aanhaalde ook allemaal

> mee gerekend!!!!!!!!

> Dan is de winst marche op een piercing echt niet

> zo heel erg groot hoor, maar ja sommige mensen

> gunnen anderen het ligt in de ogen niet he.(niet

> persoonljjk bedoeld).

>

> Je moet per piercing toch snel een minuut of 20

> uitrekken, alles klaar leggen de klant helpen met

> het invullen van de verklaring dan aftekenen en

> piercen(idd min of 5 tot 8) Dan het verzorgings

> advies ng uitleggen aan de klant en het

> verzorgings pakketje mee gven, ja dan wordt het al

> snel 20 min voor je klaar bent, met en piercing

> zetten.

Om nog maar te zwijgen over klanten die zich niet lekker voelen waar je ook veel aandacht en energie in moet steken om ze gerust te stellen.

• ttfreak

ze tatooeren zonder vergunning , staan niet ingeschreven bij de kvk , zijn ook niet gekeurd door de ggd.

gewoon ff anoniem melden bij het vwa.

vwa.nl

Ja en ik heb gehoord van 2 klanten van mij die dit zelfs met hun naam hebben gedaan, dat de vwa hun deur niet uitkomen voor maar 2 meldingen pffffffff.

Om gek van te worden natuurlijk.