feedback

• Annusz

Hey jongens,

Ik ben nu al een hele tijd aan het werk met mijn portfolio, omdat ik niks liever wil dan leerling worden bij een shop.

Nu kan ik wel blijven tekenen, schilderen en alles (wat ik ook met alle plezier doe, geloof me ;)),

maar ik zou eigelijk wel eens weten wat tattoeerders en andere tattoo-freaks van mijn werk vinden. Iedereen in mijn

omgeving vindt het allemaal wel mooi, vet, gaaf, strak enz, maar die zijn totaal niet bekend met techniek, manier van denken of wat er ook

maar bij mijn werk komt kijken. Dus ik vroeg mij af of er misschien iemand die er verstand van heeft geinteresseerd is om mij een keertje

van opbouwende kritiek te voorzien, zodat ik dit mee kan nemen bij de voorzetting van mijn werk!

Alvast bedankt!

• Kees

Hoi, geef maar eens een adres om contact op te nemen…:)

• ***american-x-tattoo***

Heb ej een website waar we je werk kunnen zien of kan je het mailen of het hier plaatsen???

• Annusz

Alvast bedankt voor jullie reactie,

ik heb mijn Hyves even geupdate, hier staat nu een selectie van mijn werk op.

Het staat niet in volgorde, dus een paar tekeningen zijn redelijk oud, ik denk niet dat dat erg is?

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!

www.annusz.hyves.nl

• ***american-x-tattoo***

Zitten leuke stukjes tussen.

Maar voor een portfolio, moet je echt veel variateit maken en ook eigen ontwerpen tekenen.

• Annusz

het meeste is eigen ontwerp…alleen de portretdingen, de alien, het masker en de trekpop niet…

• Tim74

Hoi Annusz,

Ik vind jouw tekeningen zeker niet slecht! Ik ben geen tattoeerder en kan niet tekenen, maar heb aardig oog voor detail en let op symmetrie, kleuren, overgangen etc etc. En heb me erg verdiept in tattoo's uiteraard waar ik gelukkig zelf ook een aantal van heb door diverse artiesten (van slecht tot heel goed ;-) )

Er zitten echt hele mooie tussen (die met die 2 karpers bv en chinese tekens) Portret zou ik, als ik jou was, meer mee oefenen. (Schwarzenegger)

Maar als jij de kunst onder de knie kan krijgen om net zo te tattoeeren als dat je tekent, denk ik dat je echt mooi werk kan afleveren.

En ook heel belangrijk, en dat is iets om jouw creatieve kant te testen, probeer eens een tattoo te tekenen nav een omschrijving die iemand jou geeft.

Misschien ook een tip, let op rechte lijnen en symmetrie wat ik al aangaf. Die gitaar, prima op papier, maar het zou niets worden als die op iemands arm staat. Beweging vd huid maakt de hals krommer dan dat íe nu is. Dan krijg je een beetje het werk zoals de Ami van Miami Ink. Tekent leuk maar zijn tattoos vind ik echt matig. (die kale)

Maar resumerend, je hebt mijn inziens zeker talent en met de goede meester zal je vast ver kunnen komen.

Groetjes van een zéér kritische tattoo liefhebber ;-) En hopelijk veel succes met het ontwikkelen van jouw kunst.

Tim

• Annusz

Hey Tim, tnx voor je reactie!

Ik ben al veel bezig met opdrachtjes van mensen die een tekening willen, die zijn altijd al tevreden, en daarnaast doe ik momenteel een opleiding grafische vormgeving, wat ook goed van pas komt als je aan het ontwerpen slaat dacht ik =)

Trowens, die ‘Schwarzenegger’ is stiekem toch echt Neo van the Matrix, haha. (Was 14 toen ik m maakte =P)

• Tim74

Oh, haha dat bedoel ik dus met portretten! :P

Maar zonder gekheid, ik denk dat jij heel ver komt, als ik die Japanse tekening zie. En eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat jouw tekeningen er beter uit zien dan bij sommige tattoeerders. Maar goed, pen of naald, is een groot verschil. Hopelijk krijg je dat ook onder de knie.

En jouw opleiding grafische vormgeving is alleen maar goed, ik ken een hele goede tattoeerder, die was dus voorheen gr.vormgever, nu full time tattoeeerder en maakt echt prachtig werk.

Succes ermee!