ik ben op zoek naar een maori tattoo die de betekenis heeft,
opnieuw beginnen en je de kracht geeft om door te gaan met wat je doet in je leven.
is er uberhaubt z'n tattoo met ongeveer deze betekenis?
graag hoor ik van jullie
Ja daar kan je idd kijken, maar ook dan krijg je een wanabee Maori tattoo.
Als je een echte Maori met de juiste betekenis wilt hebben, zal je dit toch echt door een echte Maori moeten laten zetten en er zijn enkele reizende Maori tattoo artiesten. Of je gaat naar nieuw Zeeland, dan heb je ook een echte.
De enige echte authentieke maori tattoos zijn die designs die niet gestoken worden door commercie artiesten.
dat betekend dus dat jij goedgekeurd bent door de tatoueerder om religieuze designs met betekenis te mogen dragen.
Vaak behoor je dan ook daarna tot de familie.
Dit geld eigenlijk voor alle originele tribe tattoo designs.
Het zal wel tegen gesproken worden door velen, maar helaas is het de keiharde waarheid.
je zou eens op deze site moeten kijken: www.darbytuhaka.com
Darby is een echte Maori en een hele bijzondere man en hij staat regelmatig op beurzen door het hele land als hij in Nederland verblijft.
Wat maakt deze man bijzonder? Hij laat zich inspireren door zijn voorouders die hem “vertellen” hoe de tattoo eruit moet zijn. In elke tattoo (die uniek is) zit een stukje verleden, toekomst en heden, kortom jouw eigen verhaal.
Dat en het feit dat hij geen volledige handen heeft en toch zulke mooi platen kan maken maakt hem voor mij extra bijzonder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?