Ervaringen cover up?

• Chantal

Hallo,

Op mijn 16e heb ik mijn eerste tattoo laten zetten. Inmiddels is dit ruim tien jaar geleden en denk ik erover om er een nieuwe tattoo overheen te laten zetten. Het is niet zo dat ik er echt spijt van heb of het een hele lelijke tattoo vind, maar ik vind het wel jammer dat ik toen niet een groter plaatje had uitgezocht (mocht van mijn vader toendertijd alleen een kleine laten zetten) en dat ik vooraf niet een ontwerp had gekozen (na 1,5 uur plaatjes kijken in de tattooshop raakt je blik een beetje vertroebeld en ik wilde toen natuurlijk niet zonder tattoo weggaan). De afgelopen jaren zijn er nog 2 tattoo's bijgekomen, waar ik gelukkig vooraf veel tijd heb gestoken in het zoeken naar het juiste ontwerp en nog steeds heel blij mee ben. Nu denk ik er dus over na om een cover up te nemen die past bij mijn andere tattoo's.

Wie heeft er ervaring met een cover up? Is het echt mogelijk om over een oude tattoo een mooie nieuwe te zetten, of blijf je altijd de oude tattoo erdoorheen zien?

Ik hoor het graag! Groetjes, Chantal

• Erik

dag Chantal

meestal kan het wel hoor,maar het ligt er helemaal aan wat er nu staat en wat je er overheen wilt hebben,

het beste kun je naar de tattoo shop gaan en de mensen daar laten zien wat je hebt en wat je wilt.

zij kunnen je dan vertellen of dat gaat of niet,misschien moet er wel een heel ander soort tattoo overheen als jij graag wilt.

maar iig is het mogelijk om een oude tattoo te ‘coveren’

grtz Erik

• sonja

Ik heb al jaren een cover up en die is mooi je ziet niet dat er een andere onder zit .Maar omdat de mijne nogal donker was moest er iets overheen dat zwart was.Ik weet niet of dat nu nog zo is.

gr sonja