gezocht goed tatt2 artist , die in het bezit is van doorgaan mentaliteit, en goed degelijk werk kan afleveren, ook freehand , en zijn weg zelf kan bewandelen , zonder air.
Hoi!
ik ken er een!!!!!!!!! - die begint nu op nieuw in Enschede en is de beste die ik in tien jaren kon vinden - hij is een van de besten worldwide (MIJN MENING!!) en werkt alleen op afspraak - vanaf eind maart is hij er weer en kun je op een vrijdagavond tussen 18-21uur binnenlopen voor vragen of afspraken maken….als je dus ECHT iemand wilt die GOED is - dat is DE adress in overijssel…………!!
hoi met willem ik zag je advertentie op de tattoo pagiena waar je een ervaren tattoo artiest zoekt nou ik heb meer dan 35 jaar ervaring ik heb in diversen tattoo schops gewerkt omder anderen bij tattoo peter asd hanky panky veel in hetr buiten land gewerkt diversun eigen schops gehad maar ik ben niet zo een schrijver mischien is het beter dat je mij via een imail kan schrijven hoe wij mischien in contact kunnen komen via tel dan kan ik alle vragen beantworden oke mijn tel is 0614515889 of mijn imail is tattoo_willem@hotmail.com
Hallo ,
Ik ben nu ruim 13 jaar aan het tattooeren en wil er eigenlijks mijn dagelijkse beroep van maken.
Ik doe alle stijlen en vrije hand vind ik het leukst om te doen of japans .
Ik heb veel ervaring opgedaan bijverschillende shops.
Ik ben een rustige jongen die zijn werk netjes afleverd en ik zou graag met jullie een afspraak willen
maken en mijn werk willen laten zien.
groeten Michel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?