artist gezocht

• tattoowest

gezocht goed tatt2 artist , die in het bezit is van doorgaan mentaliteit, en goed degelijk werk kan afleveren, ook freehand , en zijn weg zelf kan bewandelen , zonder air.

• miss8ball

Hoi!

ik ken er een!!!!!!!!! - die begint nu op nieuw in Enschede en is de beste die ik in tien jaren kon vinden - hij is een van de besten worldwide (MIJN MENING!!) en werkt alleen op afspraak - vanaf eind maart is hij er weer en kun je op een vrijdagavond tussen 18-21uur binnenlopen voor vragen of afspraken maken….als je dus ECHT iemand wilt die GOED is - dat is DE adress in overijssel…………!!

• inktjunkie

ik denk dat tat2 west bedoeld om een artiest in de zaak te zetten en niet 1 die net voor zichzelf begint ergens in het land !!!!!!!!!!!!!!!!

greeeeeeeeeetz mike

• willem /tattoo

hoi met willem ik zag je advertentie op de tattoo pagiena waar je een ervaren tattoo artiest zoekt nou ik heb meer dan 35 jaar ervaring ik heb in diversen tattoo schops gewerkt omder anderen bij tattoo peter asd hanky panky veel in hetr buiten land gewerkt diversun eigen schops gehad maar ik ben niet zo een schrijver mischien is het beter dat je mij via een imail kan schrijven hoe wij mischien in contact kunnen komen via tel dan kan ik alle vragen beantworden oke mijn tel is 0614515889 of mijn imail is tattoo_willem@hotmail.com

• Mike-Damen

hoi ik doe sinds een jaartje tattoeren en ik ben om zoek naar een proef persoon

maar die is moeilijk te vinden niet iedereen durft het aan die denken dat het hellemaal fout gaat maar wees niet bang ik weet hoe ik het moet doen!!

je kunt de foto's kijken op www.tattoo-mike.nl

Gr Mike Damen

• ***american-x-tattoo***

Als je nu foto's wilt laten zien en ook op je website. Zorg dan voor grote en duidelijke foto's, kunnen de mensen alles zien. Op jou foto's is bijna geen tattoo te zien namelijk.

• tim

In wat voor stijlen tatoeer je? Ik zoek iemand die wil oefenen. Heb er een hele onderbeen voor klaarstaan mocht de aanbod nog gelden!

• wessel

waar kan ik reageren hierop?

er staat geen mail bij.

waar zit jullie shop ergens?

ik heb ervaring met werken in een shop en kan mij portfolio wel mailen als jullie mij even een mail adres kunnen geven.

mvg

• jarek

Hallo please e-mail adress I send my portfolio.

• Michel

Hallo ,

Ik ben nu ruim 13 jaar aan het tattooeren en wil er eigenlijks mijn dagelijkse beroep van maken.

Ik doe alle stijlen en vrije hand vind ik het leukst om te doen of japans .

Ik heb veel ervaring opgedaan bijverschillende shops.

Ik ben een rustige jongen die zijn werk netjes afleverd en ik zou graag met jullie een afspraak willen

maken en mijn werk willen laten zien.

groeten Michel