wil graag leerling worden!

• brittch

ik ben britt, 18 jaar en kom uit gemert..

ik ben al van jongs af aan zeer geintereseerd in tattoeages.. en teken elke dag als 't kan,.

ik teken ook voor vrienden tatoeages en ze zijn altijd zeer tevreden.

en zou super graag het vak willen leren.,

alleen ik ben al bij een aantal tattoo shops in de buurt langs geweest maar ik krijg steeds te horen

dat mijn tekeningen goed zijn en dat ze ook wel iets in me zien maar geen plek hebben voor een leerling..!

maar het is echt mijn droom..

heeft iemand in de buurt van gemert.. een plekje voor mij vrij als leerling?

veel liefs britt

• ***american-x-tattoo***

Ik zou als ik jou was je zoek gebied toch wel een sheel stuk gaan vergroten wil je een kans maken.

Kijk anders ook eens over de grens in Duitsland en meer verder Nederland in.

• King

Precies!!!

Kan het niet vaak genoeg zeggen, dit werk is geen baan zoals normaal, het is een levenstyle en passie en vooral als je nog niet in het wereldtje zit moet je alles opzij zetten en er helemaal voor gaan.

Zelf ben ik al 2x verhuisd, ik kom ui Rotterdam, ben erna naar noord holland verhuisd en nu sindskort naar Gelderland en ik plan over een paar jaar buiten nederland te gaan, waar het lot me brengt :)

Je bent nog jong maar oud genoeg om je leven is drastisch te gaan veranderen.

Good luck

• laura

ik ben wel berijd om ver te reizen alleen het probleem wat ik heb/had

ik ontwerpte tattoo's online GRatis enn toen ja had ik genoeg klanten mijn ontwerpen waren van best goede kwaliteit dus wilden ik er een kleine bijdragen voor hebben van 10,- voor een design van ongeveer a4 formaat. ondertussen heb ik al een heleboel klanten gehad die maar de helft betalen of niks! maar ik heb er wel al mijn tijd in gestoken

ik heb besloten na 3 jaar echt volledig gericht te zijn op tattoo's te ontwerpen en al sinds ik kon tekenen ik tekenden nu op ZOEK ben naar een tattoo shop in de OMgeving Den-Haag ( Zuid-Holland ) die mij als leerling zou willen helpen om een goede tattoo artist te worden

• King

En heb je ook nog een adres waar die dingetjes online staan zodat we is kunnen kijken of het echt zo goed is ?

• laura

jawel king :P

alleen moet ik hem even weer up to date maken wandt er staan behoorlijk veel designs en andere tekenen nog neit op 8-)

www.laurastattoodesigns.hyves.nl

greets laura