Paco Rollins Tattoo Machines

• andrew

hallo ik wil een nieuwe tattoo Machines heb iemand ervaring met Paco Rollins Tattoo Machines of met

Eikon Tattoo Machines

• naked truth

eikon is een chinees merk maar wel van de iets betere kwaliteit.

en met de paco machines moet je uitkijken dat je geen nep koopt , 99% van de aangeboden merkmachines zijn van dubieuze kwaliteit en goedkope chinese productiemachines.

• ***american-x-tattoo***

Naked truth. Ik weet niet hoe jij aan je informatie komt, mij is het iig niet duidelijk.

Maar de Eikon machine's zijn absoluutgeen Chinese makelij. Dit zijn 100% Amerikaans gemaakte machine's van de firma Eikon, deze maken oa de Green monster tattoo machine en nog vele meer goede machine.s.

Dus eerst je informatie goed voor elkaar hebben voor je iets op het www net zet.

Over de paco rolling machine's kan ik niks vertellen ken ik verder niet.

• tattoomachines.nl

he andrew,

allebei crap! investeer iets meer ( over die 150-200 euro grens) en je hebt al gauw iets wat stukken beter loopt en voor het leven.

en als je een beetje je vak verstaat heb je het in de middag terug verdiend

ik heb zon beetje alle machines op de operatietafel gehad behalve dringenberg

• Romana

Leuk om te zien dat je eerst cristattoo aanbeveelt en vervolgens om info over tattoomachines vraagt……

• johan025

Ik heb een Paco rollins Brass shader en een Paco steel liner en 2 Eikon machines en beide machines hier in nederland gekocht en ze bevallen mij zeer goed.

Voor heen had ik een machine van marktplaats die op gebouwd was op een goedkoop Bulldog machine frame van BuzzMachines van iemand uit Hoogvliet maar die beviel mij toch een stuk slechter.

• andrew

oke volgende week heb de groothandel waar ik de spullen vandaan haal de Paco Rollins Machines binnen dan ff kijken of het wat is

• johan025

Zorg wel dat je bij een vertrouwd adres koopt en volgens mijn is er maar 1 persoon die de Paco rollins machines in europa mag verkopen buiten Paco rolins zelf en die zit hier in nederland.

Op de hele wereld zijn er namelijk maar 2 webshops die toestemming hebben van Paco rollins.

• tattoomachines.nl

jaaa,jaaaaa…. en wie ben jij wel niet dan? …..

• ***american-x-tattoo***

Nou vertel jij eens dan wie dat zijn, die alleen het recht hebben om de paco machine's te verkopen.

Inktplaze verkoopt ze in Nederland, bekijk hun site maar.