verzekeringen tattooshop

• 666

hallo allemaal, ik heb al een aantal jaar mijn eigen tattooshop. ik ben nu al een hele poos bezig met een aantal verzekeringen af te sluiten: glasverzekering,inboedel,wa. ik heb het al op alle manieren geprobeert,via de bank,rechtsreeks,kamer van koophandel,buro van rechtshulp. overal word ik geweigerd omdat wij als tattoeerders een te grote risicogroep zijn. ik kreeg als argument: ongewenst volk over de vloer en criminele activiteiten. we staan op hetzelfde niveau als coffeeshop, bordelen,hoeren. ik krijg nog niet eens alleen de glasverzekerering. wie heeft hier ook ervaringen mee of heeft er een oplossing voor gevonden. graag alleen reactie van iemand met ook een eigen shop die ook met hetzelfde probleem zit of heeft gezeten.

• romana

Als je je email doorgeeft heb ik wel een tip voor je.

groetjes Romana

• west side tattooz

hoi hier een berichtje van west side tattooz ,is inderdaad moeilyk ,heb zelf m,n verzekeringen lopen via rabo voor m,n shop ,misschien kun je daar iets mee greetz peet .

• 666

nee heb ik al 2 keer geprobeert via de rabo, het scheint dat ze een nieuw beleid hebben dat tattooshops buiten sluit. als je der al in zit heb je geluk. thanks voor de moeite.

• 666

ijsbeertje15@hotmail.com

• ***american-x-tattoo***

Kijk eens op het tons of tattoo forum, hierover is daar ook gediscuseerd.

• dicky

hallo

heb jij inmiddels al een verzekering? ik zit in hetzelfde schuitje ik krijg nu bij de rabo geen verzekering voor mijn tattoo shop hoe heb jij dat opgelost alleen de manier van rabo hoe ze je behandelen ronduit schofterig ik hoor het graag van je bij wie je je als het je gelukt is bij wie je verzekert bent nu met vriendleijke groet dicky

• dicky

hallo ik zit nu in hetzelfde schuitje kan me ook niet verzekeren bij rabo bank had jij daar en tip voor ik hoor het graag van je met vriendelijke groet dicky

• Mark

http://www.meeus.com/zakelijk/Pages/default.aspx

Die doen er totaal niet moeilijk over.

• Maurice

Hoi dicky,

ik weet niet of het nog van toepassing is maar ik heb via Prior in Hoorn een aansprakelijkheidverzekering geregeld. Je moet wel wat stukken inleveren maar dan heb je ook wat…

Maurice