***american-x-tattoo***

• janh

Hallo Martin,

Je ken me zo misschien niet, maar je hebt ooit een tattoo bij me gezet( in Nijmegen).

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat je zoveel reageerd hier, met name je houding is iets wat me tegen valt.

Heb ooit een andere Martin leren kennen.

Je probeert wat beterwetend over te komen.

Martin doe je ding jongen , zet tattoos.

En als je gewoon een goed lopende shop heb dan heb je een wachttijd voor je klanten, en mijn inziens niet echt tijd om hier zoveel te reageren.

Nogmaals blijf bij je core zaken.

Groeten

Jan

• ***american-x-tattoo***

HAllo Jan.

Ja dat zou best kunnen.

Maar zie jij hier andere artiesten advies of iets dergelijks geven dan, er moet er toch wel minimaal 1 zijn die hier probeert de mensen van advies te voorzien.

En naast hier antwoorden geven en mijn eigen mening, zet ik met veel overgave en heel veel passie tattoo's in de mensenlijke huid.

• giovanni

Hallo,

Ik ben giovanni(beginnend tattoo-artiest al enkele jaren,en stage loper bij bekende shop in antwerpen),

schrijf bijna nooooit op deze forum maar lees wel dagelijks de berichten op dit forum…

En euh…vind dat Martin zijn reacties(de meeste toch) op dit forum toch oprecht is,dus..

..en het is altijd leuk om de commentaar van een ervaren tattoo artiest te hore, en eigelijk…

..wat Martin schrijft klopt toch ook meestal :-)

Dat zouden meer artieste moete doen, of ze voele er zich te goed voor!!!

grtzzzzzzzz

• Mariska

Ben het helemaal met Jan eens!

• rick

ja mariska dat je geen fan bent van martin is algemeen bekend.

ken hem voor de rest ook niet maar kan wel zien dat zijn werk tog steeds beter word,en dat is waar t op draait

keep on the good work martin

• inktjunkie

Martin is een goeie gast die ook nog eens goed werk leverd…dat ie regelmatig hier vragen beantwoord getuigt alleen maar van kennis ..

hij is tenminste niet zoals vele artiesten die denken dat ze de beste zijn en ook zo reageren..

Mart..bel je gauw voor een afspraak..

greeeeetz uit rotterdam