WEER een groothandel in tattoo spullen erbij , en WEER allemaal chinese troep.
hoezo we concureren elkaar kapot ?
hottattoostuff .
jaja dat doen ze goed.
iedereen die meer wil weten als een grote afzeiken, en het vervolgens raar vinden dat dit soort bedrijven ontstaan!
Misschien dat het tijd word om het wereldje een keer open te breken en openheid van zaken te geven. Mensen worden gedwongen om dit soort dingen te doen, en andere mensen om hier te kopen. Wil er niet bij stil staan wat voor gevolgen dit kan hebben!
Dus is het niet eens tijd om tekst en uitleg te geven? er is geloof ik geen een tattoo artist geweest die met een setje naalden geboren is!!!! Jullie hebben het ook moeten leren!!!!
Wat een rare reactie, dit soort bedrijven ontstaan niet doordat er zoveel mensen tattoeren willen leren, als je wilt kun je genoeg chinese troep vinden. Jouw reactie lokt bij mij iets anders uit: ben je gefrustreerd omdat niemand je wilt helpen ofzo? Het is nog steeds zo dat het tattoovak iets is waar jaren van ervaring aan vooraf gaan en je kunt het alleen maar van iemand leren die de fijne kneepjes kent. Al koop je duizend van die chinese machines dan kun je nog niet tattoeren!! Wie ben jij om te bepalen dat er tekst en uitleg gegeven moet worden, degene die het echt in zich hebben (en dat zijn er maar weinig) en het echt willen leren weten de goede weg wel te bewandelen hoe ze het vak kunnen leren……………….
en meteen weer off topic en zeuren.
natuurlijk , iedereen heeft het recht om te tatoeeren.
het gaat er hier om dat de zoveelste groothandel erbij is en chinese troep verkoopt
tegen belachelijke prijzen.
kijk nou zelf , een power supply voor 160,- die je normaal voor 20,- kan kopen .
en tattoo machines voor 260,- die je op ebay besteld voor en paar tientjes.
en er word geadverteerd dat het “professioneel” spul is …..NOT.
Niet om het 1 of ander: maar als je op fora bekend maakt dat er weer een groothandel
bij is gekomen die zooi aanbied, dan maak je eigenlijk reclame, al is dat niet de bedoeling.
Beter is het om te negeren, hoe minder er bekend is des te minder mensen weten de handel te vinden.
Over preffesioneel spul kan ik kort zijn.
EEn goede tatoueerder maakt met de briekste materialen nog steeds een perfecte tattoo,
dat is wat het verschil is tussen een proff tatoueerder en een knurft tatoueerder.
Het zal wat zijn dat een knurft met een goede machine ineens goed werk leverd.
Je zeikt nu China af, veel spul uit dat land heeft een lage kwaliteitscontrole en dat wordt overal aangeboden.
Maar ook veel spul heeft wel een goede kwaliteitscontrole, en dat is duurder, en dat is weer niet aantrekkelijk voor de handelaren.
Dus, hup, neem chinees kopje thee en relax.
Sowieso een apart wereldje….ik ben 21 jaar illustrator/visualiser en heb alles al gedaan (van cartoons en airbrush tot levensechte portretten) en heb tattoo artiesten om advies gevraagd waar ik betrouwbare en goede spullen om het vak te leren kan kopen (het is de enige techniek die ik nog niet heb gedaan) en het enige wat ik hoor is dat ze me het niet vertellen want, wat denk ik wel…“het is echt iets anders op een huid”…ja….duh…
Wie durft mij te adviseren zonder bang te zijn voor concurentie!? (want daar gaat het toch om…!?)
Geen tattoo shop wil mij als concurent opleiden!
Ja het kan dan wel chinese troep zijn, kijk ff bij de gerenomeerde Nedrlandse aanbieders op tattoo gebeid. Die halen ook hun tips, diposible grips en ook naalden uit dit land. Je betaald er duur voor in Nederland, terwijl ik zelf het ook kan bestellen rechtstreeks in China. Dit scheeld mij op een doosje tips al snel 10 euri, op een doosje naalden al snel 10 euro. Ja waarom duus betalen als het ook voor minder kan???
Je kan er hele mooie flash boeken kopen, die worden hier in Nedrland voor 30 tot 75 per stuk aan geboden, ik kan ze daar kopen voor een prijs varierend van 4 tot 21 dollar.
Dus zo verkeet is het niet.
Ik koop er alleen geen inkt of tattoo machine's, maar alle andere dingen zijn prima in orde en war je hier al snel 15 euri voor betaald kost daar 3 dollar dus 2,20 euro ongever.
Dus die in Nederland chinees spul verkopen denken rijk te worden, nou aan mijn geen stuiver verdienen ze hahahaha
Bedankt voor de tip Gerry.
Ik bedoelde meer dat ik wel de groothandelaren gevonden heb, maar dat ze allemaal verschillende merken voeren en natuurlijk hun eigen merken en spullen promoten.
Onafhankelijk advies van ervaren tattoo kunstenaars heb ik nog niet gekregen.
Een kostbare europese machine lijkt me bijvoorbeeld beter dan een goedkope chinese of zelfs een betaalbare Amerikaanse….maar waar zit nu het verschil? En wat is dan goed!?
Welke naalden, power supplie etc….
Ik hou niet van half werk en om het vak te leren werk ik graag direct met goede spullen dus wie adviseerd mij….?
Thanx!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?