tekening polynesian/maori turtle tattoo

• Harèl Tieks

Hallo,

Wie kan mij helpen aan een schets van een turtleschild in polynesian of maori style.

Ik heb al een hoop op internet gezocht maar maar vind die gezichten erin niet mooi.

Ik ben woonachtig het noorden van het land en ga niet naar ijmuiden of tilburg voor een schets.

alvast bedankt

• Andy Taihuttu

Ik wil wel n poging wagen.

mail me anders even:

ads.taihuttu@home.nl

• ***american-x-tattoo***

Nou wat denk je ervan om eens naar een shop te gaan en er eentje te laten tekenen, Uiteraard wel tegen een kleine betaling, dit is wel zo redelijk toch als je de tijd van iemand opslokt voor een idee van jou.

Dus dikke jas aan en er op uit trekken en een shop zoeken die voor jou wil tekenen.

Niet hier een berichtje plaatsen en denken dat het ff voor nop gedaan wordt.

• Yoji

Euh, als de meeste “tattoo artists” nu ook nog eens echte artiesten waren dan zou hij waarschijnlijk de eerste de beste tattoo shop hierom vragen, maar aangezien er helaas van “tattoo-artists” zijn die eigenlijk helemaal niet zo goed kunnen tekenen is het denk ik een beetje zonde van zijn geld denk je niet? Enne… als jij zo van tekenen houdt dan vindt je het toch helemaal niet erg om voor iemand een mooie tekening te maken? Want het is tenslotte toch je “leven” 24/7???

Dus ik zou zeggen, maak een mooie tekening voor hem (in plaats van alleen maar altijd commentaar geven op iedereen hier) en wellicht mag je hem ook nog bij hem zetten, of ben je toch niet helemaal zeker van je eigen tekenkunst???

Ja voor niks gaat de zon op natuurlijk en we zouden geen Hollander zijn om alles voor niks te willen hebben. Ik kan redelijk uit de voeten met porloden, maar ja ik teken niet voor niks. Misschien dat iemand anders met een tattoo studio dit wel wil doen, maar ik acht de kans klein.

• Tattoo Ron

Als ik voor een klant een tekening maak vraag ik hier een vergoeding voor, en als de klant dan een afspraak wil maken gebruik ik het bedrag wat ze voor de tekening hebben betaald als aanbetaling voor de tattoo, dus in principe hebben ze dan voor de tekening niet betaald.

Ja zo werkt het in de studio Ron, maar velen denken nog steeds dat wij een mooie tekening voor niks kunnen maken.

• harèl

Ik heb mijn vraag nogmaals bekeken en zie ook nergens staan dat ik er niet voor betalen wil.

Dus jou reaktie begrijp ik niet.

Zoals ik op de site zie sta je heel veel op deze site met reaktie's, mischien heb jij het wel drukker met het beantwoorden van de vragen op het net dan het op een nette manier oplossen van problemen van potièlle klanten.

Beetje jammer

• fons

er is een mooie site op het net te vinden die goede voorbeelden heeft, kun je vast wel wat goede voorbeelden vinden en deze evt aanpassen.

http://www.tattootribes.com/index.php?pager=1&idservice=oceania&page=1