two-o-six

• No.pain

Marco sgreivt internasionaal begreipent nederlants,

selfz du minder zlimme leezers kunnen hedt dan leezen.

tenslotte is niet iedereen gezegend met een educatie in de nederlandse taal.

Al die extra leestekens en symbolen voegen niks toe.:P

belangerijker is dat de tatoe eerder zijn letters netjes en juist in het vel prikt.

petatoe petetoe

kangaroe kangaroo

tattoe tattoo

tatoo tatoe

who the *uck cares,

stick to the subject please.

• Gerry

Marco als je nou ook af en toe ff wat leest

want 3 berichten terug

had ik hier ook al neer gezet hoe je Tatoéeerder moest schrijven en tattoo

jij schrijft hier al 10x tatoueerder en tatoo

nou ik zeg er nou niks meer over je moet zelf maar weten hoe je alles opschrijft

(alleen het staat zo dom) gr G

• chevy

een ander constant op schrijffouten wijzen, dat is pas DOM!!!

ga wat nuttigs doen met je tijd.

• (}( Kitty ){)

Iemand op zijn/haar taalfouten wijzen is alleen aan te raden als je zelf foutloos Nederlands schrijft.. ;)

• Rolleke

Grappig hoe een simpele vraag over waar je een goede Tatoeëerder aan herkent uiteindelijk een discussie over spelfouten wordt :)

Wat ik eigenlijk nog steeds graag wil weten is waaraan zie je dan dat iemand veel ervaring heeft?

Foto's op een site kunnen inderdaad zomaar van iemand anders zijn maar ik ga er wel vanuit dat als iemand deze plaatst op zijn eigen site (onder het mom, dit heb ik al gedaan) dat deze wel van hem/haar zelf zijn.

Dus is nog steeds de “hamvraag” hoe kan ik als leek zien of iemand wel of geen goede Tatoeëerder is?

• jamy-lee

Rolleke over het feit of iemand een goede artiest of niet is, is nog altijd aan de ‘klant’ zelf te bepalen!

Als je zeker wil zijn of iemand de tattooages heeft geplaatst die hij of zij op zijn of haar site heeft staan………vraag dan naar meer foto's (er wordt namelijk nooit meer dan 1 foto van een tattoo gemaakt)

Vraag ook naar zijn of haar portfolio, hierop kun je zelf bepalen of je hier met een goede artiest te maken hebt.

Maar nogmaals, het is nog altijd aan de klant te bepalen of je hier met een goede of slechte artiest te maken hebt!