Omdat dit topic al wat verouderd is (zag ik aan de lijst) wilde ik graag dit bericht opnieuw plaatsen zodat het weer bovenaan komt te staan.
Ik heb op de bewuste site gekeken en vraag me toch af of er hier sprake is van een (beginnend) tattooeerder of dat de foto's mogelijk van mindere kwaliteit zijn.
Persoonlijk spreekt het feit dat een tattooshop een GGD goedkeuring heeft mij meer aan dan een tattoo shop (of praktiserend artiest) die dit niet heeft. De mensen die wel een goedkuering hebben laten voorafgaand aan de tattoo de persoon die er 1 wil zelfs een formulier invullen mbt eventuele ziektes etc zodat beide partijen hopelijk goed beschermd zijn.
Ik heb al een jaar of 4 geleden een tattoo laten zetten in een shop (vandaar mijn persoonlijk minder prettige ervaring) en die hebben mij echt niet van te voren zo'n formulier laten zien of ondertekenen.
Pluspunt vind ik ook dat iemand dit vanuit huis doet, persoonlijk zal ik zelf niet meer zo snel een tattooshop binnenstappen omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel
Bovendien ben ik toch benieuwd naar diegene die nogal wat commentaar hadden op de tattoos die hij al heeft gezet, wat is er zo slecht aan dan? Of heb ik gewoon en niet zo'n “getraind” oog wat dat betreft?