werkplek gezocht

• Sven

Hallo daar,

Ik ben Sven, 35 jaar, getrouwd, zoontje van 2 en een half en woon in Purmerend.

Ben van huis uit grafisch vormgever, maar dat is te digitaal voor me, dus zit ik al 14 jaar in het glas, glas in lood en zandstralen, met specialiteit het stralen van portretten in glas.

Ben altijd al gefascineerd geweest van tattoo's aangezien 1 kant van m'n familie aardig vol staat/stond, zelf m'n overgrootvader die zeeman was, zat helemaal onder met tattoo's die hij overal en nergens had laten zetten.

Heb er zelf nu 5, maar loop al tijden met diverse ideeën rond voor verschillende dingen, maar ja, ik heb te veel hobby's, dus moet m'n geld een beetje spreiden over tattoo's, graffiti, muziek en oude auto's.

Niks op creatief gebied is me eigenlijk te gek, beschilder ook auto's met oude logo's, ben bezig pinstriping onder de knie te krijgen, maak eigen meubels, enz.

Ben al sinds 1987 met graffiti bezig, diverse malen gepakt, maar ja, shit happens, heb laatst nog de camper/studio van Mody & Marianne (Real tattoo Inside) gespoten.

Heb al aardig wat tattoo's ontworpen voor vrienden en familie, aangezien ik waarschijnlijk binnenkort de zak krijg bij m'n huidige werkgever ben ik op zoek, diverse mensen hebben me zo door de jaren gezegd dat tatoeëren wel wat voor me zou kunnen wezen.

Heb al eens de kunst afgekeken bij Tim Prik hier in Purmerend, maar zetten het niet door, nu heb ik zoiets van….Mmmm waarom eigenlijk niet!

Dus als er iemand hier is die nog een plek weet, en me op wil leiden, liefst een beetje in de buurt, aangezien in m'n kleine man ook wel wil zien opgroeien :wink: …..dan hou ik me aanbevolen!

Sven

• monique

Hoi Sven,

Als eerste zal ik mij even voorstellen. Wij zijn een nagelstudio/groothandel en opleidingscentrum in Amsterdam rivierenbuurt. Wij zijn op zoek naar een zelfstandige tattoeerder en het liefst ook piercen omdat dit leuk bij de bedrijfsuitoefening past en bij ons in de buurt niets zit. Wij hebben een ruimte van 15m2 over in ons pand en dat willen wij graag verh;uiren aan een tattoeerder etc. de huur is 650 incl. gas, licht etc….

Mocht je interessen hebben bel dan gerust 06 42424341

www.movennails.nl.