Klein mouwtje bovenarm!

• Elfje

Hi all !

Alles goed met de Tattoo verslaafden hierzo?(:P)

Ik heb zelf 2 Tattoos en vind het nu toch echt tijd voor een 3e!

Ik wil graag een klein mouwtje op mijn rechter bovenarm.

Wil de Tattoo laten komen tot de helft van mijn bovenarm en ook niet helemaal volgezet, wil klein beginnen…

Kan altijd nog aan laten vullen lijkt me..

Ik wil ook geen Anouk Tattoo als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Vind die wel super mooi overigens, maar dat past niet bij me… Ik ben wat lieflijker zeg maar haha(:D

Dus de Tattoo moet wat fijner en liever.

Mijn idee is een kleurrijk sprookjesachtig geheel, met daarin een elfje verwerkt, hartjes, een klavertje vier (de hartjes en klavertje vier om persoonlijke redenen)

en met mooie fijne takjes op de achtergrond. Hopelijk is dit een beetje een duidelijke omschrijving!:)

Nu ga ik dus morgen naar de Tattoo Shop om een teken afspraak te maken.

Maar wil het toch graag alvast hier delen!!

Heeft iemand enig idee hoeveel geld dit ongeveer zou kunnen gaan kosten??

En maken ze een tekenafspraak met mijn omschrijving en plaatjes, om moet dat allemaal nog wat specifieker!?

Alvast bedankt voor reactie!!

Groetjes, Elfje

• No.pain

Elke studio hanteerd een eigen prijs.

Er is geen standaard prijs tussen de studio's voor

bepaalde grote van een ontwerp.

Je onderhandeld met de tatoueerder over een prijs.

In het algemeen is het zo:

hoe luxer de studio en hoe nieuwer en groter de auto van de tatoueerder

hoe meer je betaald voor de tattoo.;)

• Tattoo Ron

Klopt niet helemaal no pain……ik heb een super deluxe shop en een vrij nieuwe dikke auto….maar hanteer toch normale prijzen….(tu)

• Huub

Inderdaad ik kan dat bevestigen, ron heeft een super mooie shop en heeft inderdaad een vrij nieuwe dikke vette auto, voor het vakwerk wat hij levert rekent hij inderdaad normale prijzen. Hopelijk blijft het ook dit jaar zo!!

• No.pain

Als Ron die man is met die enorme stevige armen die verwisseld is bij de geboorte oid…….

Er zijn vanzelsprekend uitzonderingen betrefd mijn opmerking waar de knipoog achter staat.

Een goede studio hanteerd een goede prijsverhouding wat betreft luxe studio, luxe grote Caddy Escalade :P

Een goede studio zou nimmer zijn studio en priveluxe doorberekenen in de rekening van een tattoo voor de klant.

Maar er zullen vast ook studio's zijn die woekerprijzen vragen onder het mom kwaliteit is reteduur.

• tattoo ron

Klopt…..ik ben diegene die verwisseld was……(:P)

@t huub……..ook in 2010 gaan we op dezelfde voet verder.

• Huub

De beste wensen nog ron voor jouw en je team en ik verheug me voor de vlg sessies, alleen jammer dat het nog zo lang duurt!!

• knarf

Nou somige shops bedriegen je waar je bij staat….

ik heb van de week mn eerste tattoo laten zetten een vlag op m'n bovenarm 10-10cm groot met de kleuren zwaard-rood en geel er in (nee geen duitse vlag en ook geen belgische)

maar daar heeft de tattoo bob me mooi 250euro voor laten betalen….

hoe bedoel je dat sommige tattoo bedrijven je niet oplichten… ik moest naderhand betalen dus er was nou ook niet veel mogelijkheid om nee te zeggen ;-(

• mike

dan ben jezelf toch een sufferd … ik vroeg altijd prijs vooraf..

• misstree

Oei da's een fikse prijs::o.. Ik ging ook voor een tattoo voor op mijn pols (3 letters) naar een shop in Breda. Kreeg daar een prijsindicatie van 175 euro!! Pff daarna naar Dragon gegaan en het heeft me slechts 80 euries gekost.. was dus zeker de moeite waard om effe verder te polsen ;)..

In ieder geval goede les voor de volgende keer, eerst vragen en dan pas laten zetten ;)..