wachtijden van minimaal een jaar "BULLSHIT"

• Kayiro

Hey martin, beetje jammer dat jij je voelt aangesproken, ik hoef jou toch niet uit te leggen wat ik met thuisprikkers bedoel ;)

• ***american-x-tattoo***

He kerel

Ja dan zou ik in het nieuwe jar eens een afspraak maken he dan kunnen we eens gaan brain stormen wat je allemaal erin verwerkt wilt hebben.

Is iig een leuk thema om mee te werken.

• ***american-x-tattoo***

Nou ik val er namelijk onder hahaha en ook artiesten als tattoo Herco. Wij hebben de studio aan huis, niet in huis haha. Dus ipc zijn we thuis prikkers, dit was tot 2jr terug ook tattoo mania in zijn verbouwde garage aan het vogelplein in Apeldoorn.

Maar ik voel me oook niet echt aan gesproken, maar val wel onder catagorie. En ik weet ook wat je precies bedoeld en ja die studio's zijn er geneog in Nederland.

• Erik Doldersum

Ik snap niet waar men zich zo druk om maakt.

Voor een Dalí betaal je toch ook meer dan n doek van de schilder om de hoek?

Ik hou van kunst, of t nou muziek, schilderijën of tattoos zijn, kunst is 1 van de weinige dingen in t leven dat echt en oprecht is.

Ik heb iets van 8 maand moeten wachten voor we met mn half-sleeve konden beginnen, en t was t meer dan waard. Al had ik 2 jaar moeten wachten, ik krijg nu wel echt een kunstwerk op mn arm, en dat is (voor mij persoonlijk) niet in tijd of geld uit te drukken.

Of je wacht een tijd en stopt er wat meer geld in, en je krijgt een echt kunstwerk, of je betaald minder en hebt t snel, en van mindere kwaliteit. Your choice (:

• Gerry

Wacht effe

dus iemand die 200€ per uur vraagt is volgens jou beter

als iemand die bv 100€ per uur vraagt

nou Erik dat hoeft nou niet zo te zijn volgens mij

• Erik Doldersum

Dat hoeft niet zo te zijn, maar voor kwaliteit betaal je over t algemeen meer.

Shop waar ik mn halfsleeve laat prikken vraag 100/u, en is een supergoede artiest

• tegek

Let wel op…

Er zijn ook kloothommels die 100 euro per uur vragen, maar nog geen 2 euro waard zijn…

Kijk altijd eerst naar wat de artiest gemaakt heeft…

En dan bedoel ik ook genezen tatoeages…

Maar een wachttijd van 2 jaar is lang en ik denk persoonlijk dat er max. 10 studio`s in nederland dat zullen redden….

Maar een wachttijd die naar een half jaar neigt is niet bijzonder.

Iedereen succes naar de zoektocht naar jouw eigen tatoeage artiest!!

de artiest waar jij het stukje kunst volop van kan waarderen!!!