wachtijden van minimaal een jaar "BULLSHIT"

• JP

Wachttijden van een half jaar of langer is bullshit.

Je kunt mij niet wijs maken dat 90% van de tattooshops in Nederland een wachttijd hebben van een dergelijk lange tijd.

Gemiddelde shop is van 11 tot 6 open en vaak op verschillende avonden nog van 7 tot 9.

Enig idee hoeveel klanten je gemiddeld weg kan werken in die tijd.

Maar als ze dan zeggen we zitten X maanden vol, wat betekend dan vol????

De komende maanden voor afspraak op vrijdagavond 7 uur, of 5 dagen in de week van open tot sluit.

Als er in dit land 3 shops zijn die idd een jaar vol zitten is het veel.

En we weten allemaal welke dit zijn (de toptatoeëerders van Nederland)

Maar pietje op de hoek NEHHHHH!!.

Het staat natuurlijk wel heel interessant om te zeggen we zitten vol tot 2011, maar dat betekent dat deze tatoeëerder binnen 3 jaar in top 5 van de Quote 500 zou moeten staan.

Gemiddeld 100 tot 120 euro per uur, gemiddeld 8 uur per dag = het dubbele van onze grote vriend Balkenende.

Ben zeer benieuwd in hoeverre jullie dat geloven

• Gerry

dat is 208000€ per jaar zonder overuren haha

• john

JP Schreef:

——————————————————-

> Wachttijden van een half jaar of langer is

> bullshit.

> Je kunt mij niet wijs maken dat 90% van de

> tattooshops in Nederland een wachttijd hebben van

> een dergelijk lange tijd.

> Gemiddelde shop is van 11 tot 6 open en vaak op

> verschillende avonden nog van 7 tot 9.

> Enig idee hoeveel klanten je gemiddeld weg kan

> werken in die tijd.

> Maar als ze dan zeggen we zitten X maanden vol,

> wat betekend dan vol????

> De komende maanden voor afspraak op vrijdagavond 7

> uur, of 5 dagen in de week van open tot sluit.

> Als er in dit land 3 shops zijn die idd een jaar

> vol zitten is het veel.

> En we weten allemaal welke dit zijn (de

> toptatoeëerders van Nederland)

> Maar pietje op de hoek NEHHHHH!!.

>

> Het staat natuurlijk wel heel interessant om te

> zeggen we zitten vol tot 2011, maar dat betekent

> dat deze tatoeëerder binnen 3 jaar in top 5 van

> de Quote 500 zou moeten staan.

> Gemiddeld 100 tot 120 euro per uur, gemiddeld 8

> uur per dag = het dubbele van onze grote vriend

> Balkenende.

> Ben zeer benieuwd in hoeverre jullie dat geloven

jp laat je effe nakijken …..

bericht aangepast beetje respect voor elkaar graag,mening mag je geven,maar hou het netjes

• Mart

Beste John,

Zou het ook iets minder kunnen met je reactie zou graag de sfeer goed willen houden in plaats elkaar voor debiel uit te gaan maken op dit informatieve forum.

Mvg Mart

• k.s

Der zullen allicht studios zijn die een beter jaarinkomen als balkenende hebben hahahah ,maar das een handje vol,en een jaar wachtijd das ook dat handjevol dat denk ik,ik denk dat je zwaar overdrijft dat je een jaar moet wachten op je tattoo,of ga je uit van een volle bodysuite hahaha

gr ks

• Pogo

Ik heb anders wel gehoord dat Mania in Apeldoorn toch een serieuze wachtijd heeft van meer dan 2 jaar??

Is dat ook verzonnen of??

• klaas

ja en zo schieten de thuistatooeerders als paddestoelen uit de grond.

prijzen tegenwoordig 120 a 150 euro per uur dat verdient een vaatchirurg nog niet eens!

• Kayiro

Het is wel weer duidelijk dat jullie de ballen verstand er van hebben.

Sommige, en inderdaad een handje vol maar, hebben een wachtijd van 6mnd tot 2 jaar ja en de uur prijs is ook inderdaad 100-150 dus?

Ik kan er voor kiezen om een yoko tokio horloge van €5,- te kopen of een rolex van €50000,-.

Dus ik weet niet waar je naar doelt met je thuistattoeerders opmerking maar daar kan je inderdaad dezelfde dag terecht en een hele sleeve voor misschien €200,- dus dan ga je toch lekker daarheen.

Wanneer je klaar bent en je resultaat bekijkt dan zal je inzien dat je hele post gewoon bullshit is.

Overigens, een vaatchirurg verdient tussen de 3 en 6 ton en dat haalt een tattoeerder niet dus neem een chillpil en ga een andere hobby zoeken.

• ***american-x-tattoo***

Nou ik weet niet waar jij je info dan weg haalt. Maar ik heb een thuis studio en je kan bij niet de zelfde dag zo maar ff terecht om een tattoo te zetten. En voor 200 euri heb je bij mij ook geen full sleeve. Dus je een beetje beter voor laten lichten zou wel leuk zijn.

Dit geld voor iedereen.

Ja veel shops hebben een wachtlijst en die is bij de één langer dan de ander. Ook verschillen de prijzen enorm van 100,- tot zelfs 200,- ja in Nederland zijn er die 200,- pu vragen.

• No.pain

Schijt! had ik net gehoopt dat AmericanX voor 100 pleurie mijn linker arm zou prikken in een mix Gaelic/Celtic design.

Terug over die wachttijden…………..

ik neem aan dat je die niet buiten voor de deur hoeft te uitzitten toch?!?

Anyhow, als je een agenda hanteerd dan heb je idd een wachtijd, sommigen plannen heel ver vooruit, dat zal interesant lijken voor de klandizie denk ik.

je kan ook maximaal 6 maanden vooruit boeken, en zo zou ik dat doen iig.

Maar een langere wachtijd is geen garantie voor superwerk.

Een knurft tatoueerder kan ook iemand inboeken om over 2 jaar plaats te nemen in de stoel. Terwijl die genoeg andere tijden open heeft staan.

Ps, martin , dat van die linkerarm is maar een geintje. De rechterarm zou wat mij betreft kunnen, die is nog voor 3 kwart maagd.