portret tattoo

• fred

hallo.

in MAASSLUIS zit sinds kort ook een tattooartiest die super goed is in portretten zetten.

kijk op de site

www.bodyart-oudsluis onder steff .

• jules

emmy van needle-art!!

• wessel

wilde zelf nu ook een portet tattoo laten zetten en heb dan ook div tattooshops gebeld en een portettattoo van ongeveer 10 bij 15 cm kwam toch wel overal zon beetje tussen de 2 en 300 euro

ik belde kynst tattoo op en die slaan er dan werkelijk een slaatje uit! ik vroeg wat een portetttatoo kosten daar van 10 bij 15 en die man vertelde over de telefoon dat ik moet rekenen een bedrag tussen de 5 en 600 euro!

oplichting of moet ie nog wat rekeningen betalen?

wessel

• (}( Kitty ){)

Als je bedenkt dat de meeste tattoeerders een gemiddeld uurtarief van 100 euro hanteren, is 200 tot 300 euro spotgoedkoop voor een goed lijkende portrettattoo.. Portretten zijn heel moeilijk te zetten, met tekenen erbij is dat echt niet in 2 uurtjes klaar! Ik zou me dus eerder afvragen hoe die shops werken.. Kynst is zeker niet de minste shop en staat bekend om hun goede werk. Ze zullen hun goede naam niet op het spel zetten door prutswerk te leveren, misschien dat je wat meer betaald voor hun bekendere naam, maar ik denk dat hun prijsopgave wel iets realistischer is. Voor iets wt echt goed moet lijken en ook nog eens de rest van je leven op je lijf blijft staan, betaal ik persoonlijk liever wat meer dan de goedkoopste shop uit te kiezen om vervolgens de rest van leven spijt te hebben van mijn zuinigheid. Tuurlijk is de prijs niet onbelangrijk, maar ikzelf kijk toch liever naar foto's van eerder werk dan naar de prijs! Elke tattoeerder kan portretten zetten, maar dat wil niet zeggen dat ze ook echt goed lijken..;)

• jj swertz

ja die zal gerust goed zijn met potretten aangezien haar tekenwerk boven perfectie uitstijgen, maar voor een goed lijkend potret moet je echt bij tibor van haarlem ink zijn.

die gast tattooeerde op een conventie de potret van zijn vrouw op zijn eigen borst en won daarmee.

zijn potretten zijn sprekend en net echte foto,s.

maar zorg als je heen gaat dat je wel voorberijd bent, want het is wel een butcher.

maar ja je moet er wat voor over hebben he.

greetz badboy.

• No.pain

Tussen de 5 en de 600 euro zit een heel breed gat.

Daarbij, jij als client bepaald of het doorgaat of niet. Ben je het

niet met de prijs eens dan ga je verder kijken.

Natuurlijk is er een commercie in tariefprijzen,

en met de naamsbekendheid zal ook de prijsjes doen stijgen.

Maar de hogere tarief scheidt wel het kaf van het koren tussen de klanten.

Wil je het echt, dan is de prijs onbelangerijk!

Ikzelf zou een portret laten tatoueren door een allround kunstenaar.

iemand die zowel portretten tekend, schilderd, airbrusht,en tatoueerd.

(al snap ik nogsteeds niet waarom mensen een bestaand potret laten tatoueren,

denk daar maar eens over na):S