two-o-six tattoos

• wessel

hoi !

bekijk deze nieuwe site eens two-o-six tattoos in purmerend

en geef je mening verminking of niet?

http://www.two-o-sixtattoo.nl/images.html

gr wessel

• Peter

Vreselijk.. wat een TROEP!! Het zal je skin maar zijn… doodziek!

• k.s

COMMENTAAR OVERBODIG denk ik

• Michelle

?? Euuh sorry maar ik vind het wel meevallen hoor! Ik heb veel erger gezien van mensen die al jaren bezig zijn!

• k.s

vind je het wel grappig michelle,mijn eerste tattoo die ik ooit zette zag er zo uit ja ,dat zegt wel genoeg

• k.s

ik begrijp de situatie,hij wil zijn droom verwezelijken,is allemaal ok,zolang hij geen klachten heeft van zijn klanten is het goed toch ,maar aan zij portfolio te zien lijkt het net of hij 2 weken bezig is,eerlijk gezegt lijkt het nergens op(das overdreven)maar het zijn tattoos waar je niet bij aan kan komen bij een klant,hij had mischien iets meer tijd moeten nemen zich te ontwikkelen,dus ik vind het niet ok als je een ggd vergunning aanvraagd ,die goedgekeurt word dat je zo aan de gang gaat,maar das mijn persoonlijke mening,als zijn klanten tevreden zijn hoeven we er niet over te zeuren

• Gerry

Nou ik ben het wel met Michelle eens

ik vind het ook wel meevallen G

• (}( Kitty ){)

Heb ook wel rotter gezien hoor.. :S Of was het alleen maar een simpele reclame stunt door hier te roepen dat het lichaamsverminking is… Feit is wel dat toch iedereen ff gaat kijken op die site… ;)

• Erik Doldersum

Zou me dr never laten prikken, maar dr zijn toch wel veel ergere shops..

• marjan

Zo te lezen zijn er hier een paar aardig jaloers !!! Ben dr geweest, helemaal niks mis mee, heb een bijzonder mooie tattoo van hem. Zelf ontworpen door de studio dus een uniek stukje werk.