tattoo miskraam

• Femme

Hallo

Heb net een miskraam gehad en nou ben ik op zoek naar een symbool voor leven, kind of geboorte en daarin wil ik graag de letters J en F verwerkt hebben. Wil het op mijn pols en graag sierlijk hebben. Iemand een idee of weten waar ik moet zoeken???

Thanx!

• Romana

Wat naar dat je een miskraam hebt gekregen, maar ik denk dat de beste plaats om te zoeken naar voorbeelden de tattooshop is.

Succes

• ***american-x-tattoo***

Probeer eens bij goole od ask.com te zoeken naar symbolen als je jou trefwoorden ingeeft.

Of zoek gewoon op symbolen, neem de dingen mee die jij toepasselijk en mooi vind en laat dat door een goede studio uitwerken tot een mooie tattoo.

• nltattoo

http://lakshmi.vox.com/library/photo/6a00c22521f1bdf21900d4143c3ca73c7f.html

misschien iets moois..

en inderdaad in een goede tattoo studio hebben ze vaak ook goede ideeen..

• lena

Hallo Femme,

Wat naar voor je. Misschien is het mooi om zelf iets te ontwerpen. Dat is veel persoonlijker dan een “plaatje uitzoeken”. Veel tattoo-artists zullen je met alle liefde willen helpen een mooi persoonlijk ontwerp te maken. Loop gewoon eens binnen bij een tattooshop waarje je vertrouwd voelt. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in friesland zit Rinto's. Een super integere man, die mij ook geholpen heeft met mijn persoonlijke tattoo.

Heel veel succes met het verwerken en het vinden van een mooie gepaste tattoo.

• ***american-x-tattoo***

Nou het zoeken van die plaatjes, brengt mensen meestal p een idee en aan de hand van die plaatjes en dat idee, kan een tattoo artiest en zeer mooi ontwerp maken.

Dus plaatjes zoeken en bekijken is wel degeleijk erg belangrijk om ideeën op te doen.

• Lena

Oh ja, Natuurlijk kan het dienen als inspiratie. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook uren en uren gezocht naar inspiratie in bestaande foto's en plaatjes, maar heb uiteidelijk zelf iets ontworpen. Ongetwijfeld geinspireerd door het zoeken naar iets passend. Het kan je absoluut helpen uit te vinden wat je mooi of juist niet mooi vindt. Ik zeg ook niet dat dat verkeerd is, maar probeer mee te denken. Zoiets heftigs als een miskraam moet je naar mijn idee alleen niet vastleggen zonder dat je daar een weloverwogen keuze in maakt en niet “willekeurig een mooi plaatje uitzoeken”.

• Femme

Bedankt voor de reacties. Het idee van nltattoo vond ik mooi maar niks voor mij. Heb plaatjes gevonden van zimbu (oftewel de taal van de engelen volgens ene Debbie) en deze spraken mij erg aan, wil er misschien ook nog een ambigram in verwerken. Best moeilijk maar ik weet zeker dat ik straks een mooie en persoonlijke tatto heb!

Thanx en ideeen zijn altijd welkom!

• Louke

Hoi Femme,

Ik ontwerp persoonlijke tattoos voor mensen. Heel vaak namen, maar nog veel vaker herinneringstattoos. Ik nodig je uit om even op mijn site te kijken of de stijl je aanstaat. Zo ja, dan kan ik misschien iets voor je betekenen.

Groetjes

Louke (loukalicious.com) (loulouvonlishtats.hyves.nl)