Win een GRATIS tattoo!!!!

• Shiva's Tattoo Art

Hoi mensen!

wij “Shiva's Tattoo Art” hebben een teken contest geopend!

PRIJS: Gratis tattoo naar eigen ontwerp!

Teken een ontwerp naar eigen keuze, als je wint mag je hem bij ons GRATIS laten zetten!

Wij zullen de tekeningen beoordelen op de kwaliteit maar bovenal op de ORGINALITEIT!

Dus ook al is het niet perfect getekend dan maak je nog steeds kans.

Wij zullen het ontwerp namelijk uitwerken tot een tattoeerbaar prachtstuk!

Deze contest is geldig van 10-11-09 tot en met 31-12-09

De winaar wordt 23:59 31-12-09 bekent gemaakt op onze website!

Regels!

*Geen tribal!

*Je tekening moet op papier!

*Het moet duidelijk zijn wat het is!

*Er mag met kleur gewerkt worden, hoeft niet!

*Het thema is helemaal aan je zelf!

*Inspiratie op doen bij ander werk mag, jatten niet!!

*Laat je tekening op ons forum onder het kopje contest zien! en niet via de mail of andere wegen!

Het ontwerp gaat na gebruik direct in de prullenbak en zal niet gebruikt worden als flash!

Graag de ontwerpen op ons forum plaatsen voor deelnamen, onder het kopje Contest!!

link naar het forum!

Onze Website

Bekijk onze galerij

Voor meer vragen kunt u altijd mailen naar tattoostudioeerbeek@gmail.com

• iris

ik wil al jaren deze tattoo op mijn rug ongeveer 30 cm. van net iets onder me nek tot naja 30 cm.

ik heb een best zware jeugd achter de rug (zoals zovele) maar ik kan het moeilijk een plek geven. pas geleden heb ik alles een plek kunnen geven en vind ik dat deze tattoo er hoe dan ook komen moet.

ik denk dat als ik deze tattoo laat zetten het mij een rust geeft.

ik wil een oude lijst zwart wit met een beetje bruin, als betekenis vroeger en met in die lijst deze ganesha wat betekent een nieuw begin in het leven. wat ik verdien en wat ik van plan ben te gaan doen!

het heeft voor mij echt een speciale betekenis alleen ja ik heb het geld er helaas niet voor mede dankzij mijn verleden.

ik kan niet tekenen vandaar dat ik een soort van inpressie heb gemaakt van wat ik wil!

ik hoop dat u dit bijzonder genoeg vind te overwegen of deze tattoo de winnaar is of niet.

bedankt.

iris

• Fred

Iris, deze oproep geld tot eind 2009 volgens mij, lezen is ook een kunst.

• frankie

lezen is idd een zeer groot probleem tegenwoordig.

neem nou al die oproepjes door “leerlingen” , ze willen iets , maar als ze de moeite hadden genomen om eens verder te lezen dan werden ze een stuk wijzer.

en hoeven ze die oproepjes ook niet meer te plaatsen.