Ben opzoek naar tattoeerspullen van mn overgrootopa Kobus Straatman

• ronald

ik ben op zoek naar allelij vorm van tekeningen spullen copies en info over mijn overgrootvader kobus straatman,wie kan mij ervan voorzien

groetjes

• Jaha

Misschien is het handig als je je vraag een beetje onderbouwt..

• harry straatman

Beste,

Wij weten niet wie je bent maar leuk dit te lezen.

Kobus Straatman was mijn opa, zijn zoon Harrie is mijn vader.

Wij wonen zo goed als in de wijk waar het gezin is groot gebracht in Utrecht, Wijk C.

Mijn vader kan nog veel vertellen over opa en ik heb nog e.e.a. aan materiaal, foto's e.d..

Groet.

Harry en Maart.

• careltje

Ik neem aan datg Ronald mn broertje is

We zijn kinderen van Karel Godee zoon van Coba straatman uit den dolder.

Zij was een dochter van Kobus.

Als ik het goed heb moet jij dan een zoon zijn van {voor ons }vroeger Ome Harry.

Het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan want mijn broertje en ik zijn beiden tattooeerder geworden.

Groeten Carel

• k.s

jullie moeder was een zusje van mijn oma,mijn oma was dus ook een dochter van kobus,maar niet van harry

het lijkt me leuk eens telefonisch contact met je te hebben,stuur me maar een prive berichtje.

by the way ik heet toevallig ook ronald hahahaha,en mijn vader is dus de neef van jullie moeder,of maak ik het nu moeilijk hahahah.

maar het verhaal word steeds mooier,vind het leuk om te lezen.

• Humphrey

Hoi Ronald,

Als je wat te weten wil komen over Opa (Kobus)Straatman kan eens kijken in het buurtmuseum Wijk C.

Daar hangen diverse foto`s en een verhaaltje over zijn tattoeer kunsten.

• Peter

Ronald,

Ik heb een aantal artikelen uit oude kranten van Kobus Straatman. Misschien dat je ze al hebt, misschien niet. Ben er zelf ook erg in geintresseerd.

Peter van Liempt

• Annick

Hallo,

er is pas weer een tattooeerzaak geopend in wijk C

ik weet niet of je dit al weet, maar misschien kan je daar wat vinden

groetjes,

Annick, de achterkleindochter van Kobus.

• Jan van Dusschoten

Hallo nakomelingen van Kobus Straatman,

ik ben een kleinzoon van Kobus Straatman, mijn moeder (Tiny) is de oudste nog levende dochter van Kobus. Samen met Peter Viering (van Mien, ook een dochter) zijn we bezig om een onderzoek te doen naar Kobus, gericht op zijn tattoo kunst en de hele familiegeschiedenis. We hebben contact gehad met Henk Schiffmacher, die er ook veel interesse in heeft voor zijn Tattoo museum.

Mochten jullie informatie hebben, of foto's of dergelijke, of familieverhalen dan horen we het graag. We willen de bijzondere levensgeschiedenis van onze markante voorvader toch niet zomaar verloren laten gaan.

Mail me op info@coachandcare.nl

Ik ben pas in februari weer in Nederland, dus mijn reactie kan even duren.

Groet,

Jan van Dusschoten

• Carel godee

Hoi allemaal.

Sinds afgelopen week hebben wij kopieen gekregen van schetsen en het visite kaartje van kobus.

Als er iemand van jullie nog zoiets heeft willen wij daar graag een kopie van.

Onze kopieen zijn afkomstig van Evert van der Zouw.

Een niet onbekende in Wijk C en Utrecht.

Als ik het goed heb zijn mijn broertje en ik de enige die nog tattooeeren in de familie.

En aan Peter van Liempt,Super dat je eindelijk voor jezelf begonnen bent.

En dan ook nog in Wijk C.

Super hoor