Graag tips omdat ik niet super tevreden ben.

• T

ik heb zo'n 8 jaar geleden een tattoo laten zetten op mijn onderrug 3 chinese tekens met een tribal in het grijs erachter. En hierdoor heen heb weer een andere tattoo laten zetten een paar jaar geleden. Maar eigenlijk ben ik nog niet echt tevreden. Nu wil ik eigenlijk de tribal die je aan de achterkant van de chinese tekens ziet weg hebben omdat ik dit niet mooi vindt.

Ik wil dus eigenlijk iets anders boven de slang of erom heen. Kan iemand mij tips geven wat ik kan doen om het wel zo te krijgen dat ik het echt mooi vindt?

Bedankt alvast!

• Plato

T

Lijkt me erop dat jij beter wel een tattoo wil om met de meute mee te lopen, maar jaren erna spijt van je beslissing krijgt.

Ga na een tattoo-shop trek je shirt uit en vraag die beste man wat hij ernog van kan maken.

Veel plezier.

• ***american-x-tattoo***

Die tribal is niet zo heel erg donker, dus die zou goed te coveren moeten zijn.

Ja denk eens na wat je precies zou willen, er staan een aantal chinese tekens op en een slang, je zou dit kunnen uitwerken met mooie kleuren, die het grijs coveren. Je zou aan iets in bloemen kunnen denken.

• raoul

Je kunt hem ook eerst (gedeeltelijk) weg laten laseren,en daarna met een “schone”lei beginnen.

Kijk maar eens op www.la-belle-femme.nl

succes er mee!