leerling zoekt shop omgeving Zwolle

• Tjitse de Vries

Hallo allemaal,

Ik ben Tjitse de Vries, 29 jaar jong en mijn hele leven al aan het tekenen. Ik ben op dit moment manager van een kleding shop, maar sinds een aantal jaar al bezig om een switch te maken. Vanaf mijn jeugd ben ik al gefascineerd door de tattoo kunst en zou mijn leven ervoor willen geven. Een vriend van mij uit Zweden werkt sinds 3 jaar bij een shop in zijn land en dit heeft mij ertoe gebracht om ook deze stap te nemen. Uiteraard onder aan de ladder te beginnen, en zo alle ins en outs van het vak te leren. Ik woon in de omgeving Zwolle en ben bereid te reizen.

Als dit verhaal uw interesse heeft gewekt dan kunt u voor mijn portfolio contact op nemen.

Alvast bedankt!!

Met vriendelijke groet,

Tjitse de Vries.

• ***american-x-tattoo***

Tjitse.

Neem van mij aan dat je op deze manier nooit een leerling plek zult vinden. Je zult hier zelf heel veel voor moeten doen.

Maak een zeer gevarieërde portfolio en ga met die portfolio langs tatoo shops. Als je dan geluk hebt en je werk ziet er heel goed uit, is er misschien een tattoo artiest die je als leerling zou willen hebben. Maar dit zal je zelf tot in de treurens moeten gaan zoeken.

Dus neem eens wat dg vrij en ga bij shops langs, met een goede portfolio.