tatoeëerder(ster) gezocht.

• monique

Hoi,

Voor onze piercingstudio in Weert zijn we op zoek naar een ervaren tatoeëerder(ster).

Liefst uit omgeving.

Het gaat ten eerste om de zaterdag, kan meer worden.

Reageren kan op info@yourxpression.nl

Monique.

• diablo

is de apratuur aanwezig of moet at mee genomen worden

• dormans

allemachtig ben je zeker wete niet op zoek naar een goede volledige tattoeerder?volgens mij kan iemand daar eerst puinruimen.

ziet er echt uit als het vervolg van just don't

• Waco

Ben ervaren piercer en leerling tattooeerder misschien heeft u plaats voor mijn

• gerrit

heb en is er ook werk genoegal iemand ik heb byna 30 jr ervaring en kom uit eindhoven tattoo gerrit ik ben een allround ervaren tattoo en piercing artiest tel 0617571094 bvd

• gerrit

heb je al iemand afz tattoo gerrit eindhoven

• diablo

hey hey

mag ik vragen wie de tattoos nu zet bij jullie

ik heb intresse maar vollgens mij zat jij eerst in udel en ben je daar gevlugt

dit heb ik van me colega die jullie kent

ps geef ook maar eens zijn tattoo gun terug dat was zijn spul

er loopt maar 1 goede tattoeeerder rond daar in de omgeving en dat is eclips tattoo en piercing

ook hun zijn bekent met werk van jullie prutsers

• No.pain

Ik vind die foto met de tatoo “”proud to be a fire fighter zo wauw.“”

Ik zal melden waarom…………

dat lint met de text, geweldig, klopt helemaal.

En de letters, subliem. De E lijkt helemaal niet op de F.

Die resultaten geven mij de indruk van, yep, ik maak een afspraak.

(zelf kan ik er helemaal niks van, ik ventileer alleen maar mijn eigen persoonlijk oordeel)

• Monique

Diablo,

Ik heb nooit in Budel ( Udel volgens jouw! ) gezeten ben daar dus ook niet gevlucht, zou niet weten waarom.

Heb niets gejat en ken jouw collega's niet.

Ik ben niet diegene die jullie "denken' te kennen.

Toevallig heet ik ook Monique en dat is werkelijk alles.

Dus ik zou zeggen hou je “verhalen” voor jezelf en zoek eerst eens iets uit voor je iets roept hier.

Tuurlijk geloof jij dit weer niet, roddels zijn leuker, maar ik zou zeggen kom kennis maken en je zult zien dat ik niet die “Monique” ben waar jij en je collega's het over denken te weten……………

Monique.

• angelo

Voordat ik hier allemaal overbodige info in tik….. Hebben jullie/jij nog 'n tatoeerder nodig?

grtz Angelo