Tattoo Cheyenne (Druten)

• No.pain

Daar herken je duidelijk de eerste Eddie in. Of is het nou Eddy. :S

Op de lp hoes is die ook simpel .

Je ziet dit design ook wel , maar dan met meer smuck, en dat hoort niet bij het origineel.

Soms is less mooier dan more. De mooiste Eddie is nog steeds “live after …..”

En juist vanwege die verschillen op de lp hoezen denken velen dat elke Eddie er het zelfde qua detail en kleur ed zo zou moeten uitzien.

Over techniek ed onthoud ik mij van input, dat laat ik over aan de tatoueerders

• janh

Stephan,

Wat is er slecht aan haar werk…???

Je klinkt als iemand die op wraak uit is.

Vind het ook wel makkelijk om dat hiet te doen en al helemaal onder een naam van een ander.

Verders heeft Nienke verschillende tattoos bij mij geplaatst, en tis meer dan ok.

Over kwaliteit is het net als bij smaak, er valt eindeloos over te twisten!!

Groeten

Jan

• wepster

hey ik weet niet warom hier allemaal zo zielig over nienke gepraaten word maar ik heb ook een tattoo laten

zetten en er is zeker nix mee

• stephan

wepster Schreef:

——————————————————-

> hey ik weet niet warom hier allemaal zo zielig

> over nienke gepraaten word maar ik heb ook een

> tattoo laten

> zetten en er is zeker nix mee

Misschien is Hans Anders of Pearle wel een optie voor je !!!

• rian

Ik heb totaal geen problemen met nienke. Ben er een poos terug ook geweest zowel voor bijwerken tattoo en piercing.

Ik vind het een tof wijf en vind het ook nog eens een prettig kostenplaatje.. Ben eerder naar een dure tattooshop geweest en had daar slechte ervaring mee. Dus ook dat bied geen garanties.. Stephan ik vind dat je wel dat haar rechtstreeks moet zeggen en niet hier op internet.

• bert

nee dat klopt je kan meestal beter naar een shop aan huis gaan dan zó'n duur ingerichte shop die dure spullen die daar staan mag jij aan mee betalen en kwa werk zegt het werkelijk niets ik ken mooie shops waar ze werkelijk nog geen vogel of bloemetje kunnen zetten maar wel vertellen dat ze geweldig zijn.

gewoon ff googlen en naar het werk kijken van de artiest

• (}( Kitty ){)

Ehh.. hallo?? Dit is een topic uit oktober 2009???? :S

• Fred

Als ik in Druten zou wonen zou ik naar Jinx in Wamel gaan.

• marion

Nou Fred, daar heb ik een tattoo laten zetten een kleintje op mijn voet, hij is slecht gezet, lijnen zijn niet mooi doorgetrokken en moest 90 euro betalen!!!

• Freek

Jaartje of 2 geleden samen met nienke een tattoo ontworpen. Ben daar goed ontvangen en ze nam de tijd voor het ontwerp. Super mooi ontwerp geworden, maar echt waardeloos op m'n arm gezet. Lijkt totaal niet op ‘t ontwerp. Heb de tattoo laten coveren. 800Euri armer en heb een soort gelijk ontwerp bij een andere shop laten doen op m’n andere arm laten zetten en SUPER geworden. Ik hoop voor de toekomstige klanten van nienke dat ze in die 2 jaar heel heel veel geleerd heeft, anders zou ik toch wat meer uitgeven en goeie gerespecteerde tattoo-artist gaan…Mijn geval eigu schuld dikke bult, had me beter moeten orienteren……..