Tattoo flash Heerenveen

• Yvon

Hallo,

Heeft iemand ervaring met Studio Flash in Heerenveen?

Ik wil graag een tattoo laten zetten ( mijn eerste ).

Het moet een vrouwelijke tattoo worden. Ik vond de tattoo artiest niet echt enthousiast en kreeg te horen dat hij liever doodskoppen zet. Hierdoor begon ik een beetje te twijfelen.

Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes Yvon

• H

Je zal zo stom zijn en er een tattoo laten zetten!!

• Ron

Hi,

Als je in Heerenveen een goede tattoo wil laten zetten, kijk eens bij Growink.

Zeer goed

Ron

• Marjan

Als je zelfs al te horen krijgt door de ‘artist’ zelf dat hij er geen zin in heeft, dan zou ik maar eens heel snel op zoek naar een ander!

Kijk eens op websites van tattooshops in de fotogalerijen om te zien wie tatoeeert in de stijl die jij graag wilt.

Succes!

• ronald

Je kunt ook in Sneek kijken bij arthur.

Daar heb ik erg goede ervaringen

• Plato

Yvon

Je moet je niet binden aan de provincie om een tattoo te laten zetten.

Ik zelf ben van zuid naar noord moeten reizen om er eentje te moeten bemachtigen. Bij mij in de buurt (Limburg, red) kon ik ook een maori laten zetten, maar ik hechte toch meer waarde aan de proffessie van Rob Deut en Sam Shaw in Ijmuiden.

Dus kijk verder dan jullie waterrijke provincie rijk is, is mijn advies.

Verder je gevoel bij een studio moet goed zijn, Junkfood Johnny en Body Counter in Heerlen zijn hele goede aanraders

Gr Plato

• lena

Kijk bij growink. Maaike is echt goed. Zit bovendien ook in heerenveen. Die gast van flash is absoluut niet sympathiek!

• Mark

Heb hem bij low voltage ink laten zetten. Zei is ook erg goed vind ik en ook sympathiek. Weet niet wat voor stijl je zoekt? Kijk anders eens op haar site……..