Hoe beoordeel je een tattoo studio?

• linnas79

Ik wil mijn huidige tattoo laten uitbreiden omdat ik niet tevreden ben over hoe het er nu uitziet. Heb contact gehad met tattoo Bob en de mail die ik terugkreeg was erg aardig, maar het werk wat ik op zijn site zie vind ik niet zò en op deze site lees ik ook niet veel echt goede reacties. Wie heeft er ervaring met Tattoo Bob? Een andere keus zou Mario in Sliedrecht zijn.

Welke van de 2 is er beter als het gaat om de tattoo, maar ook om het meedenken met het ontwerp (belangrijk!! Dit viel bij die eerste shop erg tegen nl.).

• (}( Kitty ){)

Ik ken Mario niet, maar rotter dan Bob is haast niet mogelijk! Als je toch in die regio zoekt, waarom neem je dan niet the inkstitution of 25 for life ( beide rotterdam ) in overweging?

Dan weet je tenminste zeker dat je iets moois krijgt!

• Henk

Bunker in Breda is ook goed.

• Eagle1964

Veel van mijn kenissen gaan naar Mick In Dordrecht , schijnt heel goed te zijn.

• azzar001

Rich-art tattoo op de Zijpe in rotterdam daar heb ik hele goede ervaringen mee,…en hij denkt wel degelijk mee en is ook nog eens super creatief,al ik genoeg geld bij elkaar heb mag die mn hele rug doen!

• Erik

hoi Linnas,volgens mij had je man er een tijdje gelden problemen mee toch?

ik hoop voor je dat hij er inmiddels overheen is,

Mario in Sliedrecht zit in de top van NL

loop eens binnen bij die man,maak een praatje,

daar zit je gewoon gelijk goed

succes Erik

• linnas79

Hai Erik,

Jij hebt goed opgelet! :-) Anyway, de tattoo zit er nu eenmaal en ik ben er trots op, ik wil 'm alleen laten aanpassen cq uitbreiden. Mario schijnt idd goed te zijn, maar ik zat te denken aan Needle Art in Gorinchem. Heb werk gezien van Alex en daar was ik erg van onder de indruk.

Het meedenken is heel belangrijk want ik weet zelf nog niet precies hoe ik mn tattoo wil laten aanpassen. Is het denken jullie een optie om een data stick met wat voorbeeldjes/ ideeen mee te nemen en aan de tattoo-meneer voor te leggen? (de manier waarop dat in programma's als Miami Ink enzo gaat…)

• Erik

dat klopt..

het lijkt mij vervelend als je er al zo'n strijd om hebt moeten voeren,

je er uiteindelijk nog niet tevreden mee bent..

beter print je een paar ideeen uit,niet teveel,en neem dat mee naar een of twee studio's(of meer als je wilt)

ik denk dat de meesten het niet fijn vinden als je met je usb sticky op hun privé pc gaat zitten.

aan de hand van wat er uit komt bij die twee of drie shop's maak je een afspraak bij de shop van je keuze.

laat je daarbij niet misleiden door een evt. (te lange ) wachttijd.

grtz Erik

• linnas79

Ja, ben ik inderdaad niet helemaal gelukkig mee. OTOH, ik was toch al van plan om nog iets met deze tattoo te gaan doen, dus komt vàst goed!

Morgenochtend ga ik naar Needle Art in Gorinchem, ben benieuwd! Misschien ook nog langs Mario, ik zie wel.

(Heb een aantal print-outs, maar niet alles is in kleur, vandaar dat ik ook maar effe een data stick meeneem.)