tattooshop samanouk ???

• ttb

het probleem (hun probleem) is dat ze “adverteren” een tattooshop te zijn .

daardoor moeten ze een vergunning hebben om te mogen tatoeeren.

ggd gekeurd zijn.

en de vwa controleerd ism de ggd of er hygienisch gewerkt word en er keuringsrapporten aanwezig zijn voor de inkt,

ingeschreven staan bij de kamer van koophandel en inkomstenbelasting afstaan.

de ggd kan ze zeggen dat ze niet meer mogen tatoeeren ivm hygiene , de vwa kan ze beboeten voor het gebruik van niet gekeurde inkt en voor de belasting zijn ze strafbaar vanwege belastingfraude. (waarom die laatste ? omdat ze dus adverteren een tattooshop te zijn , die word geacht winst te maken en dus belastingplichtig zijn)

de belastingdienst KAN dan hun inkomsten schatten waarover ze een terugvordering met terugwerkende kracht PLUS boete kunnen verwachten.

• ?

.

• ttb

we laten het maar zo want help toch niet

• ?

.

• ?

???????????????????????????????

• ramon

Dit gaat niet om regels en wetten…deze dame verminkt werkelijk mensen.Deze klanten moeten dergelijke tatoeages ergens anders laten opknappen voor het dubbele!

• ttb

hoeso moet je dat weten

• ttb

nu is ze onder mijn naam aan het reageren/posten.

maar let op de taal/tikfouten , volgens mij is het haar kind die reageert .

• ttfreak

mmm? bij een groothandel gekocht ?

de groothandels die spullen verkopen zonder kvk inschrijving nodig te hebben , verkopen ook alleen spullen uit china.

doe eens een beetje onderzoek en je komt erachter dat een machine van een groothandel die €250,- kost , op ebay te vinden is voor € 25,- . (dit geld voor alle tattoospullen zoals tips / grips / naalden etc).

google leveranciers uit china , vraag een prijslijst op en kom erachter dat de inkoopprijs van de meest verkochte machines ligt tussen de 5 usdollar en de 25 usdollar. (dit zijn ecxact dezelfde machines die tussen de 40 en 300 euro kosten bij de groothandels) en je kunt ze gewoon zelf vanaf fabriek bestellen.

complete kits waar je hier 400 voor betaald haal je voor 50 op ebay , en JA , het is precies hetzelfde spul.

nu gaan er natuurlijk mensen reageren die me tegenspreken , maar helaas , zoek zelf een beetje verder en je ziet dat ik gelijk heb.

• Anouk

Ik vind dat jullie echt belachelijk bezig zijn!

Deze vrouw staat gewoon ingeschreven bij de kvk,

en heeft genoeg ervaring om te tatoeeren.

Ik heb al een aantal tatoeages van haar en daar is niks mis mee.

Ik krijg zelfs van andere tatoeerders te horen dat het er heel netjes uit ziet.

Dus hou gewoon je mond dicht en kijk naar jezelf!