Hi,
Wie kan mij helpen bij een goede tattoo shop in Den Haag of Rotterdam. Zag dat Inktstitution goed staat aangeschreven maar ook met een lange wachtlijst… Het gaat om mn eerste tattoo :-)
Alvast bedankt, Anita
Definitief The Ink Roses in Den Haag. Ze hebben een prachtige cover op mijn oude tattoo gemaakt. Je kunt ze vinden in de Keizerstraat 149.
Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag terug moet komen als het heel druk is.
Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten zetten, paar kennissen hebben het door karin laten doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel maar bij me kennissen was het niet goed.
Pria Schreef:
——————————————————-
> Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en
> dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten
> zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per
> dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag
> terug moet komen als het heel druk is.
>
> Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten
> zetten, paar kennissen hebben het door karin laten
> doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar
> weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel
> maar bij me kennissen was het niet goed.
Weet niet wanneer je kennissen daar geweest zijn, maar Karin werkt al een jaar niet meer bij de inkstitution.. Die heeft tegenwoordig een eigen shop aan de oppert in rotterdam (in de gorillistore). Ze heeft mijn beide sleeves gezet en wat kleinere dingen en bij mijn man beide sleeves, een enorm rugstuk en wat kleiner spul.. Durf mijn handen in ht vuur te steken voor haar strakke lijnen, ze is ook niet voor niks 1 van de weinige Nederlandse tattoeerders die naar de Milaanconventie gaan. Maar ieder zijn mening natuurlijk..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?