tattoo Richard

• Mark

Wil eigenlijk mijn tattoo wat laten aanpassen door tattoo Richard in Leeuwarden. Heeft iemand ervaring met deze man? Had de tattoo ergens anders laten zetten, door iemand die een machine had die geen geluid maakte. Afgezien dat ik denk ik toch dat geluid heb gemist. Heb ik ook het idee dat de inkt minder goed pakte. Wie weet dit, dus een geruisloos apparaatje en meer over tattoo Richard.

Heb dus een tribal op mijn schouderblad. Wil ook nog wat op mijn arm, dus advies hierover is ook welkom.

• rene

hoi

ben met een full sleeve bezig bij tattoo richard,en ik kan je verzekeren dat je bij richard aan het goede adres bent heeft 30jaar ervaring.hij heeft wel een duidelijke eigen mening over wat hij wel en niet doet.maar dat moet je hem vragen,ben vrijdag bij hem geweest heeft nu een wacht tijd tot eind januari.maar zijn werk is top ook zijn aanpassingen (costum)werk.ziet er goed uit.

vr gr Rene

• Mark

Wilde hem niet aanpassen, omdat hij was gezet door Michel in Marssum. Dus ben naar Joure geweest, ook wel een goede. Is in ieder geval aardig gelukt.

• No.pain

Dus na al die jaren weigerd hij werk te fixen wat niet door hem gezet is.

het is nog steeds een aparte vent die ondanks al die ervaring van zoveel jaar

nog steeds geen kennis heeft van klandizie.

Hij is te duur voor wat er geleverd wordt, en nr 1 in praatjemakerij.

gelukkig zijn er meer tatoueerders die wel normaal zijn.

• rene

tattoe richard is eerlijk en recht door zee ,en zet alleen tattoo,s als hij er zelf achter staat om hem te zetten.als hij denkt dat het niet mooi wordt zal hij dat zeggen,of niet zetten.geen meeloper dus die prutswerk van een ander op knapt.zou jij ook niet doen denk ik.prutsers zijn er genoeg en over klandizie gesproken morgen afspraak maken maart 2010!!!!!! aan de beurt.dus dat zit wel goed.

• Betti

Hier hele fijne ervaringen met Richard.. Hij heeft bij mij een tattoo gerestaureerd en een stuk eraan toegevoegd.

Deze tattoo was een beetje verpest door degene die hem gezet had ( stond o.a niet helemaal recht), maar door het werk wat Richard eraan gedaan heeft, is het een kunstwerkje geworden en ben ik super-tevreden mee!!

Richard heeft een hele hoop ervaring en ik vind hem een fijn persoon met een ongezouten eigen mening ( daar moet je wel tegen kunnen hoor !;) )

Hij neemt tijd voor zijn klanten en heeft een goede eigen inbreng.. Hij tattooeerd dus niet zomaar klakkeloos een plaatje op je lijf..

Het vervelende is wel dat Richard het momenteel echt smoordruk heeft en dus is er een wachtlijst…ik geloof dat je pas in 2010 weer terecht kunt.. maar goed.. beter wat langer wachten en een fijne tattoo eraan overhouden dan snel,snel…en er later spijt van krijgen toch!!

Suc6!! Greetz , Betti

• Betti

No.pain Schreef:

——————————————————-

> Dus na al die jaren weigerd hij werk te fixen wat

> niet door hem gezet is.

…en dat heeft hij bij mij dus wel gedaan.. ik had ook een verpeste tattoo..wat niet door hem gezet was.. en hij heeft zonder enig tegensputteren werk ervan gemaakt.. dus ik kan me hier totaal niet in vinden.. :) sorry !

• W.Ake

tja als je 3 maand een lange wachttijd vindt? Ik ben begin oktober bij mijn tattooshop geweest waar ik altijd ga, eerst vrije dag dat ik kon gaan 11 januari 2011.En zo ken ik er nog meer hoor.

• jan

mijn ervaring met Richard is ook goed! heb bij hem een japanse koi op mijn borst laten zetten. ik kwam aan met een plaat dat totaal niet paste. met een schetsuurtje heeft hij deze volkomen passend gemaakt! hierna gezet en het resultaat is geweldig!! strakke lijnen en kleuren die er uitspringen!! 23 december staat mijn nieuwe afsrpaak alweer bij Richard!(:p)

• Woodstock

Richard is super goed. Ik kom er al jaren. Hij gaat volgend jaar sept. coveren wat Karel verprutst had, en inderdaad zonder tegenstribbelen.

Hij is zeer goed in costum werk, sta zelf ook op z'n site (japanse stijl). Gr.W.