tattoo artiest gezocht

• Jeannette

Hoi

Wij zijn op zoek naar een ervaren tatoeëerder(ster) voor onze piercing studio in Grootebroek.

Het gaat om 2 dagen in de week, van 12 tot 20 uur.

Heb je interesse kijk even op onze site voor meer informatie.

Eventueel met woonruimte naast de studio..

Groetjes Jeannette van The Piercing Studio

• tessa

heei

ik ben geen ervaren tattoerderster maar ik wil het heeeeeeeel erg graag leren. hebben jullie een tip voor me.??

ik hoor het wel

groetjes tessa:)

• tessa

heei

ikben geen ervaren tattoerster maar ik wil het heeeeeeeeeeeel erg graag leren hebben jullie een tip voor me

ik hoor het wel

groetjes tessa

• cris

Hello Jeanette.Ik ben Cris met 12 jaar ervaring.Ik ben tijdelijk op zoek naar een werekplek.Kijk mij website met fotos :www.cristattoo.nl

• michael

hey hey hier michael ben ervaren tekenaar en nu klein jaartje tattoeren wil uitbreken tot iets groots

heb werk ben timmerman vast contract en al me diplomaas zoek een steun in rug nisschien dat ik ook erbij kan of ik mag het doen

ben 26jr verzorgd netjes modern gekleed mens vriendelijk bel me a,u,b voor afspraak ben hier niet goed in schrijven praat liever

ben van plan op me 30ste eeen eigen taatoo shop te nemen laat me weten bel me a.u.b alvast bedankt gr michael

woon den haag heb rijbewijs en auto 0615351695

• andrey

hy, i`m andrey i`m 18 years old and i`ve been doing tattoo`s for like 3 years, i`m from romania and i`m looking for work here, in holland, i can also do piercings i have pretty much experience because a lot of people wanted tattoo`s and piercings in romania.i want to work in a tattoo shop to get more experience and to gain money to buy a bettter tattoo machine than i have now.so if you are interesed i`m waiting for e-mails, i do work for less money , because i really need some work and i`m still learning so….i have some pictures with tattoo`s i made if you are intersted i can give you some.

• michael beck

hey aangenaam michael hier

nog mensen nodig voor tattoo werkzaamheden

hoor het graag gr michael

Jeannette Schreef:

——————————————————-

> Hoi

> Wij zijn op zoek naar een ervaren

> tatoeëerder(ster) voor onze piercing studio in

> Grootebroek.

> Het gaat om 2 dagen in de week, van 12 tot 20

> uur.

> Heb je interesse kijk even op onze site voor meer

> informatie.

> Eventueel met woonruimte naast de studio..

> Groetjes Jeannette van The Piercing Studio

• M.Hoogendoorn

Hey hoi,

Ik ben inmiddels 4 jaar tattoeerder en heb een eigen shop gehad. Wegens echtscheiding is die echter verkloren gegaan.

Op dit moment heb ik daardoor geen shop. Uiteraard heb ik wel het een en ander aan foto's van mijn werk.

Deze kan je hier: http://tattoo-lopik.hyves.nl/ terug vinden.

Ik hoop dat je de moeite wil nemen om er eens naar te kijken en mij een reactie terug te sturen via mijn mail adres.

Groet,

Marcel

• Jordy

Hee Michael,

Als je je eigen shop opent in enkele jaren en je hebt nog een artist nodig… :) laat ff weten :P

haha… thehobbith@hotmail.com :)

k ben bezig met portfolio opbouw, maar die bestaat nu nog meer uit tekeningen als tattoo werken.

mzzls

Jordy