profade removal system

• douwi

wie heeft er evaring met profade tatoo removal system of met rejuvi tatoo removal.

pijnloos en zonder litteken.

• ***american-x-tattoo***

Ik denk dat je hier niet op het juiste forum zit. Dit is een tattoo forul en geen tattoo removel forum.

Dus ga eens op google kijken voor zo een forum.

• Gerry

Douwi is zijn bijnaam hij heet eigelijk jantje smit haha

• Nancy

Hallo,

Heb ervaring 1 jaar lang met Rejuvi en sinds 2 maanden met Profade.

Contact kan gezocht worden.

Op vreemde of ongeloofwaardige berichten reageer ik niet.

Groet, N.

• ***american-x-tattoo***

Jij blij. Wij reageren ipc ook niet op onzin bericht als de jouwe, alleen deze keer doe ik dit ff dan. Boeit, me niet of je er ervaring mee hebt en of je op onzin berichten reageerd. DIT IS EEN TATTOO FORUM, EN GEEN TATTOO LASER FORUM.

• mirella

hallo,

wil je contact met me opnemen?

ik ben geinteresseerd in profade. werkt het ?

groetjes mirella

• laura viola

Hoi Nancy,

ik las dat jij ervaring hebt met profade, kun jij me meer vertellen over het product? Werkt het echt goed? En is het je geld waard?

Graag zou ik een uitgebreide email van jou ontvangen over je bevindingen en evt. mischien foto's?

Ik ben geïnteresseerd in het product maar durf het zo 1,2,3 niet te kopen.

Op de site van profade staan een aantal ervaringen van mensen maar wie zegt dat die er niet neer gezet zijn door het bedrijf zelf.

Hoop spoedig op antwoord van jou.

Met vriendelijke groeten, Laura

• Cornelia

Heb 1x Rejuvi gehad. Niets geholpen en je loopt ca. week met een dikke korst.

Nu Profade besteld. Ik ga het toch maar proberen. Je weet nooit.

Graag zou ik van je vernemen of dit middel echt werkt. Zie je al verschil na 2 maanden?

• RR

Kunnen jullie mij vertellen of profade werkt? Zit er nl. ook aan te denken om dit te bestellen maar het lijkt te mooi om waar te zijn (heb al ontelbare laserbehandelingen gehad, ben dus een klein kapitaal kwijt en heb nog steeds groene en lichtblauwe vlekken die niet verwijderd zijn…).

• kim

hallo n, ik heb ook vandaag een setje profade gekocht. Ik las dat jij al 2 maanden ervaring had met profade, nu inmiddels al wat langer denk ik. heeft het echt gewerkt bij jou? Groetjes kim