Hallo Allemaal,
Ik heb op mijn rechter schouderblad een aantal jaren geleden een hondenkop laten zetten. Van begin af aan eigenlijk
niet mooi en was er niet geheel blij mee, lijkt niet eens op de desbetreffende hond. Nu een aantal jaren later na lang twijfelen
toch de knoop doorgehakt en besloten om een cover te laten maken. Ik ben toen terecht gekomen bij Body Inspirations in Heythuyzen (LB)
veel goede dingen over gehoord, ben er ook geweest en was inmiddels aan het wachten op de resultaten van de tekeningen die ze
zou maken. Echter is de tattooshop er jammer genoeg mee gestopt vanwegen tijdgebrek voor de kinderen. Erg begrijpelijk natuurlijk, maar
ben dus nu weer opnieuw aan het zoeken naar een betrouwbaar adres die veel ervaringen hebben met covers.
Nu zie ik hier in de regio (venlo/roermond) erg veel tattooshops, ben bij verschillende geweest maar zie door de bomen het bos niet meer en weet niet
waar ik het beste terecht kan.
Is er hier iemand die me tips kan geven naar een goede tattooshop en zeker weet dat ze ervaringen hebben met covers? Alle tips zijn welkom.
Liefste regio Roermond / Venlo.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groetjes Chantal