Al een hele tijd weet ik dat ik een uitbreiding wil hebben op mijn bestaande tattoo, dit zijn vier sterren en in de grootste ster een staat een naam. Nu wil ik hier een latijnse tekst bij die begint met zo'n sierletter (weet even de naam niet). Verder moet er een soort zon boven komen waarin de voorletter van mijn dochter in is verwerkt. Klinkt misschien heel ingewikkeld, maar ik heb al een goed idee van hoe en wat.

Nou een heel verhaal maar waarom dan dit topic. De shop waar ik de vorige tatto heb laten zetten, die deden hun werk netjes en goed, maar qua ontwerp en meedenken viel me dat zwaar tegen. Ik heb toen mijn eigen ontwerp genomen. Ik zoek dus een shop die qua design en ontwerp van mijn ideeen (tekst/zon) goed zijn. Liefst in Limburg, regio Sittard, maar mag ook verder weg zijn.

Kan iemand mij adviseren welke shop ik het beste kan benaderen? Ik kan niet alle shops uit de lijst binnenwandelen, dus een voorselectie is gewenst. Ik dacht zelf aan Hand of God tattoo (Brunssum) of Junkfood Johnny (Heerlen) of King of Kings (Swalmen).