Polynesian of Marquesan cover-up

• Arjen

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die Polinesian of Marquesan tattoos over enkele, kleine tattoos wil zetten.

Hiervoor heb ik natuurlijk al contact gehad met Jeroen Franken en Rob Deut.

Zij doen helaas geen covers en hoop hier iemand te vinden die me verder kan helpen.

Bedankt alvast.

• ***american-x-tattoo***

Ja informeer eens bij andere schops?

Ik denk wel dat je er eentje vind die het wel voor je wil doen.

• Arjen

Ik heb het internet afgezocht naar shops die dit zouden kunnen doen, maar heb niets kunnen vinden die Polynesian of Marquesan covers doen.

Kan jij iets aanraden?

Welke regio woon je?

Houd er rekeningmee dat in die cover dan wel zwarte vlakken komen te zitten!!!!

• Arjen

Ik woon in de regio Den Bosch.

Ik had juist voor deze stijlen gekozen omdat ik op de site van Jeroen goede voorbeelden zag van prachtige tatoos met grote zwarte vlakken. Dat leek me er het meest geschikt voor. Het is alleen erg moeilijk iemand te vinden die het een uitdaging vindt om er oude tattoos mee te coveren: het beperkt je in je vrije creativiteit en concessies maken is per definitie niet leuk om te doen.

Zelf heb ik, toen ik vroeger nog op de kunstacademie zat, Celtische tattoos ontworpen en daarvan heb ik er 2 laten zetten. De lijnen zijn destijds te dicht op elkaar geplaatst zodat nu niets meer herkenbaar is: ik heb dus 2 wazig, groenige vlekken i.p.v. tattoos.

Ik ben dus op zoek naar iemand die creatief is en weet hoe je Polynesian of Marquesan kan ontwerpen en de uitdaging van het coveren niet uit de weg wil gaan.

Je kan me het beste ff mailen hier voor.

• Erik Doldersum

Met een kunstacademie-achtergrond, zou je dan niet zelf iets kunnen ontwerpen?

Lijkt me dat je daar dan creatief genoeg voor bent :p

• Robbert

Arjen Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik ben op zoek naar iemand die Polinesian of

> Marquesan tattoos over enkele, kleine tattoos wil

> zetten.

> Hiervoor heb ik natuurlijk al contact gehad met

> Jeroen Franken en Rob Deut.

> Zij doen helaas geen covers en hoop hier iemand te