Feniks

• Paul8

Hallo,

Weet iemand of er ook fotoboeken van afbeeldingen van een feniks bestaan?

Via internet zijn er wel afbeeldingen te vinden, maar die zijn niet allemaal even duidelijk.

Ik hoor graag van jullie.

• Erik Doldersum

Ik heb hetzelfde probleem gehad als jij, op google via verschillende trefwoorden gezocht naar feniksen, tijd terug een duits tattooblad gevonden met een special over feniksen. In dat blad stonden n paar hele mooie, duidelijke fotos, die heb ik meegenomen naar de artiest die m gaat zetten als voorbeelden. Tijd met m overlegd, dat ie wel zn eigen ding er van maakt en zn eigen stijl erin gooit (realistisch/dark style), en heb er alle vertrouwen in dat t n hele vette halfsleeve wordt.

Zie net trouwens dat t blad dat ik bedoelde “Tattoo Style” heet, nr 2/2009 van maart-april. 15 paginas vol feniksen, misschien dat je t blad nog ergens kunt vinden.. (marktplaats?)

Succes iig!

• Paul8

Erik,

Heb het blad binnen en daar staan zeker goede en duidelijke afbeeldingen in.

Bedankt.

• Erik Doldersum

Mooi dat je m hebt kunnen vinden, succes ermee!

Erg benieuwd hoe t wordt (:

• Paul

waar heb je dat blad gevonden wil namelijk ook een tatoo van een feniks en al helemaal na het zien van de uitzending met miami ink die door ami james gezet werd,kan alleen niet ergens een mooie duidelijke afbeelding vinden

• fred

Hallo Paul.

kan je mij vertellen hoe je aan dat boek komt want ik zoek er ook naar?

alvast bedankt Fred