Initialen

• Valentina

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er iemand op dit forum goed is in het tekenen van letters. Ik ben al naar onze tattoowinkel geweest, maar daar komen ze alleen met de standaard letters.

Ik namelijk mijn intialen (niet te groot) tussen mijn schouderbladen laten tattoeren. SVM.

Ze mogen eventueel een beetje door elkaar heen worden geschreven en het liefst een beetje sierlijke letters, maar alle suggesties zijn welkom.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Valentina

• Erik Doldersum

Misschien naar een andere tattooshop?

Veel artiesten kunnen zelf wel mooie letters tekenen.

Anders is iets als runeschrift misschien iets voor je?

Succes!

• ***american-x-tattoo***

Zoek ff een studio die ze wel voor je kan ontwerpen. Als die ene het niet kan, is er altijd één die het wel kan.

• Ralfie

hoi,

als je op internet een beetje zoekt, heb je genoeg sites met allerlei soorten lettertypes !! daar heb ik mijn letters ook gevonden !! keuze genoeg hoor

succes

ralf

• Valentina1

Bedankt voor de reacties!

Ik wilde graag bij de tattooshop die ik ken, dus ik zal dan inderdaad wel op internet verder gaan zoeken.

Groetjes, Valentina

• Erik Doldersum

www.dafont.com staan veeeeeeeeeel lettertypes in veel verschillende stijlen, misschien kun je daar wat tussen vinden (:

• Ralfie

hoi,

inderdaad die site heb ik dus ook bezocht en een mooi lettetype gevonden !!! die nu op mijn been staat !!!

groeten

Ralf

• joyce

Hoi hoi,

Heb je al gevonden wat je zocht?

Ik ontwerp zelf misschien kan ik je helpen?

Groetjes Joyce