mislukte tattoeage

• gipsy

Hallo,

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een tattoo laten zetten tussen mijn schouderbladen.

De tattoo is veel groter geworden als de bedoeling was, zit scheef en ziet eruit als een tekening van een kind.

Het zou een heel klein dingetje worden en het is nu ong. 10 bij 8 cm.

Gezien ik iets kleins wou, wil ik hem niet laten coveren, maar verwijderen.

Ik zit hier heel erg mee en durf ook geen shirtjes met blote rug meer te dragen.

Het probleem verder is dat het soort en met collega´s van me zijn en ik ze niet af wil vallen en zelf kunnen ze niet verwijderen.

Heeft er iemand een idee waar ik hem zou kunnen laten verwijderen of zoekt er iemand modellen om te verwijderen gezien ik niet het geld heb om een gehele behandeling te betalen, maar wel voor m´n leven getekend ben.

Ik weet me geen raad meer.

Groetjes

• *****americanx*****

Heb je hun werk van te voren niet goed bekeken en gekeken of ze wel kunne tattooeren?

Heb je geen tekening laten maken, of hebben ze hem later groter gemaakt?

Ik weet dat er in Breda een heel goed laser centrum zit, weet de naam zo niet, maar je zou die kunnen googlen.

• gipsy

Ja ken hun werk natuurlijk wel ,maar het zou een klein dingetje worden waar je eigenlijk weinig aan kan verpesten.

De afdruk was een klein formaat alleen vond ik het wel erg lang duren en toen ik keek hadden ze hem vergroot.

Verder heb ik al gekeken bij een opleidingsinstituut voor het verwijderen of ik model kon zijn, maar dat ging helaas niet en anders kost het 100 euro per behandeling en ik zou niet weten waar ik dat geld vandaan moet halen.

Maar als het goed is lijkt me dat als je een studio hebt, dat je ook verzekerd moet zijn voor dit soort gevallen. Maar ik ben bang dat als ik daarover begin dat ik ruzie met ze krijg. Ze zijn zelf namelijk zeer tevreden.

bedankt voor je reactie

• *****americanx*****

Hallo.

Ja ik heb zelf idd een studio.

Maar voor zulke dingen kan een attoo studio zich niet verzekeren.

Iedere klnt gaat namelijk vrijwillig in de stoel zitten en als het goed is heb je ook het formulier onder tekend, dat jemet ivullen voordat je een tattoo laat zetten en daarin staat als het goed isvermeld dat je ales vrijwillig doet en zonder dwang.

Ja dan is de verantwoordin bij jezelf natuurlij, klint lullig maar zo is het ipc wel.

Of ieman anders zou iets anders moeten weten, ik niet.

Je mag me de naam van de shop en een eventuele foto ook mailen, kan ik eens kijke f het eventueel is op te kanppen.

• gipsy

Ik heb niks hoeven tekenen gezien het kennissen zijn van me.

Maar ik zit er wel mee.

Ik zal vanavond proberen een foto ervan door te mailen. Mijn internet is een beetje traag. Hoop dat er dan nog iets moois van gemaakt kan worden.

Alvast bedankt.

• antoinet

dat is echt shit!

weet dat er in arnhem ook een goede lasershop zit,weet alleen de naam niet.

heb vorige week iemand gesproken die daar z'n tattoo liet laseren en het zag er echt goed uit!

was een diep zwarte tattoo geweest!

• raoul

Eeen tattoo weg laten laseren is geen probleem.

Zwart gaat sneller als kleur.

Kijk maar eens op www.la-belle-femme.nl bij Hoogeveen

groeten Raoul

• drieka

wat is het voor iets?