Goede shop flevoland of omg amsterdam?

• Ladouchie

Hello,

Ben eruit hoor wat ik wil.

Nu zoek ik alleen nog een goede tattooshop.

Mijn man en moeder hebben hun tattoos bij HankyPanky in Amsterdam laten zetten en zijn hier heel tevreden over.

Wie o wie weet echt goede tattooshops in omgeving Flevoland, Amsterdam, Utrecht?

Stukje rijden is geen ramp, maar limburg, Groningen is weer een tikkie te ver

Dank jullie wel alvast!!

• Gerry

dan ga je toch gewoon weer naar hanky panky die heeft weer een shop

hij zit nu op de centuurbaan ik weet het nr niet maar hij zit om de hoek

van de van woustraat

• peter doornkamp

claudia van classic ink and mods in de spaarpotsteeg in amsterdam..echt 1 van de beste in nederland.daaom heeft ze ook wel een wachtlijstje.maar ze is het zeker waard..succes

• Josanne Post

Ik ben zelf 100% tevreden over mijn tattoo, gezet bij Tattoo Palace te Amsterdam!

• Tuga

Hoi Ladouchie,

De shop op de ceintuurbaan is niet van Henk zelf, maar schijnbaar van zijn dochter. Ik heb zelf geen ervaringen ermee, maar hoor er tegenstrijdige berichten over. Voor mij is er maar 1 shop in Amsterdam en dat is House of tattoos op de haarlemmerdijk 130. Hangt een beetje af wat je precies wilt, maar Joris heeft voor mij drie TOP tattoos gezet. Anders werken er genoeg anderen die ook mooie dingen maken. Kijk anders even op hun site.

Succes.

• saskia

hey,

in almere zit ook een goeie,

bell's tattooshop,

hij is misschien wat lastig te vinden voor iemand die er nog nooit geweest is,

tommy heeft misschien een grote bek, maar wel heel goed voor zijn klanten,

en tattooeren kan hij ook zeker goed :)

in hilversum zit dan nog banca's tattoo solution,

deze is ook heel goed!

groetjes

saskia

• isabella

el -flaco in amsterdam ,haarlemmermeer straat ,geweldige studio ,vriendelijke en betaalbaar en het voornaamste vakwerk.

kom er zelf ook en heb mijn studio gevonden.

kijk op zijn website en overtuig jezelf.