Ben op zoek....

• Linda

Naar een Ene georgio die eerst met een tattoozaak in woerden heeft gezeten.

Heb natuurlijk google en tattostartpagina al geprobeerd maar helaas nog geen resultaat. Misschien iemand hier een idee??

Gr Linda

• Giorgio

Als je op zoek bent naar die ene uit de Paardensteeg moet je zoeken naar Giorgio en niet Georgio!

Denk dat je dan best een heel eind komt!

PS Ik ben hem niet:D:D:D

• Linda

helaas hij zit niet meer in woerden. die studio is al jaren dicht.

Ga nog evenm verder neuzen.

Gr Linda

• azzar001

Dat had ik begrepen,…alleen als je die info in Google intoetst en vervolgens verder gaat zoeken,…zal je hem heus wel vinden,…tenzij hij terug is naar Italie!

• henk

je hoeft niet meer te zoeken want een aantal maanden geleden is hij doodgeschoten door een ander familielid helaas gr henk

• Je

Wat een bullshit: hij zit gewoon in Genoa en werkt daar bij the docks:

http://www.thedocks.it/index_eng.html

Ook zet hij nog steeds af en toe tattoos als hij in Woerden is; laatst nog bij een kennis van me. Zoek op Giorgio Quaresima en je vind hem gewoon overal; hyves, linked in en facebook. Hij is gewoon springlevend of het moet vorige maand zijn gebeurd, maar ik geloof er niets van.

• giorgio quaresima

hey nee ik ben niet dood hoor.. ben gewoon springlevend en wel.. hahaha mail naar giorgio.quaresima@gmail.com

• Tattoofreak

Die Georgio heeft twee jaar geleden een multicultureel festival annex conventietje georganiseerd zwaar gesubsidieerd door de gemeente en heeft het geld gepakt en met de noorderzon vertrokken .Hij had een tattoozaakje of een galerie of zo daar maar dat is er ook niet meer .hij zal wel naar italie zijn of zo volgens mij was het een italiaan ..

• jamie-lee

Misschien dat jullie niet kunnen lezen, maar op 20-01-2010! heeft deze goede man hier kenbaar gemaakt dat hij nog steeds tattooeerd en dat Linda hem moet mailen.

Grappig hoe dan toch mensen aankomen met verhalen als…hij is doodgeschoten….hij heeft subsidie geld gepakt en is met de noorderzon vertrokken.

• giorgio quaresima

hey ,

ik heb wel een festival georganiseerd, en nee was niet zwaar gesubsidieert, en ook niet, ben niet met de geld gevlucht, integendeel, heb ik meer dan 10000€ zelf moeten ophoesten, dus hou je`…. voor je praat als je niet wil zwaar (on)gesubsidieert naar de tandarts moeten gaan.. ok? dank u