Tattoo Karel

• roderik

ik ben 13 en wil ook graag een tattoo maar mag dat al ik heb namelijk toestemming van mijn ouders nodig maar als het van hun mag kan het dan

• ***american-x-tattoo***

Al zou je het willen, zouden je ouders erg verstandig zijn om het niet ote te laten. Je groeit nog een heel stuk en je houd dan een leleijke tattoo over over een jaar of 6 en dat wil je toch neem ik aan ook niet en wacht je leiver tot je uitgegroeit bent!!!!!!

• Angelique

Ik heb 2 tattoos bij Karel laten zetten een klaver op mijn buik en de naam van mijn dochter om mijn ringevinger en ben er hartstikke tevreden mee!

• diana

sorry hoor mijn tattoo is mislukt bij tattoo de geus in winschoten

ben een week naar dat ik hem gezet hebt terug gegaan en gezegt dat hij zo niet

op het plaatje stond.

en dat hij is mislukt.

ik vroeg om dat plaatje en toen zij hij dat hij die niet meer had.

dus kon niks meer bewijzen.

en wat doen jullie hieraan dan loop nu met een mislukte tattoo op mijn onderrug

groetjes diana

• Geert [ de breede]

Ik heb mijn armen helemaal vol laten zetten bij tattoo karel toen zat hij nog in groningen , dat is inmiddels 35 jaar geleden.

Ben zeer tevreden hoe ze zijn gezet, en hoe ze er nu nog uitzien na 35 jaar.(tu)

Ik kan Karel heel goed en zijn vrouw het zijn geweldige mensen die alle 2 hun vak goed verstaan en uitvoeren.

Karel was niet voor niets 35 jaar geleden de beste tattoeerder van de stad en de omgeving.>:D<

Dus kort gezegt: voor en tattoo of een piercing kan je gerust bij hem langs gaan.

Dus heel veel plezier en sucses met je nieuwe tattoo.

M.V.G. Geert.

• n

hey

is tattoo karel weg of verhuisd?

ik zag namelijk dat zijn werkplaats leeg stond aan kerkstraat 14

wie weet dit ?

groet nancy

• Eddy Veldkamp

Zo safe als je grootmoeder en prima kwaliteit!!!

Oudgediende die weet hoe het moet. Ken Karel al zeker 25 jaar en heb een aantal van zijn tattoo's. Blijven tijdloos.

Eddy

• Romana

Sluit ik me volledig bij aan, maarre….waar zit ie op t ogenblik, site is offline, shop leeg…..:S

• Dochter Amanda

Tattoo Karel zit op dit moment in Kolham.

Hij is een free-lancer geworden maar is weer druk bezig met een nieuwe zaak.

Vanaf volgende week zijn er weer afspraken mogelijk.

Op nummer 06-30452020 is hij bereikbaar voor nieuwe afspraken.

Mvg Amanda van Duinen

• Martin

Hallo Marleen,

Tattoo Karel is voor mij de nummer 1 tattooshop.

Alleen vraag ik me af of hij het nog wel doet want na het ongeluk van ook ee goede tattoeerde is Karel er volgens mij mee gestopt.

Gr Martin

Ps wil ook weer een tattoo kan iemand me vertellen waar ik nu heen moet gaan???

honda1500@live.nl